Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

ΨΑΞΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ


Του ΧΡΗΣΤΟΥ Α. ΚΑΤΣΑΡΟΥ
Σ

το μυαλό μου έρχεται το τραγούδι «φοβάμαι όλ αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα…». Όλοι σκέφτονται την κυβέρνηση της Δευτέρας, πριν ψηφίσουμε την Κυριακή. Όλοι  οι ηγέτες θέλουν σταθερή εξουσία, αξία που δεν αλλάζει, θέλουν να μα σώσουν με τον τρόπο που ξέρουν, θέλουν να κυβερνήσουν με τον τρόπο που κυβερνούσαν.
    Πέφτουν βεγγαλικά για να τρομάξουν τον κόσμο, όλοι όσοι ψηφίζουν πρέπει να μάθουν την αλήθεια για να μην παραπλανηθούν, αλλά την ίδια ώρα θα αρχίσουν την ίδια παραπλανητική πολιτική.
  • Όμως το πορτοφόλι μου δεν παραπλανάται
  • Όμως στο τραπέζι που τα «φάγανε» εγώ δεν ήμουν καλεσμένος
  • Όμως δε συμφώνησα να κοπεί η σύνταξη της μάνας μου
  • Όμως θύμωσα πολύ που μου μείωσαν το μισθό
  • Όμως λυπήθηκα περισσότερο που έκλεισε το μαγαζί του αδερφού μου
  • Όμως έκλαψα που ο ξάδελφός μου έφυγε μετανάστης στο Βέλγιο
  • Όμως καθημερινά βλέπω τον ίδιο ζητιάνο να με κοιτάζει απεγνωσμένα
  • Όμως ο Γιαννάκης / η Κατερίνα δεν έχει να φάει και λυποθύμησε
  • Όμως οι δανειστές θα πάρουν πρώτοι τα χρήματα και θα μου δώσουν ότι περισσέψει

    Γι’ αυτό ψάξε να βρεις τι θα ψηφίσω, κι αν βγει κάτι άλλο απ αυτό να ξέρεις
Δεν το ψήφισα    


 
ΧΡΗΣΤΟΣ Α. ΚΑΤΣΑΡΟΣ

                                          Ταχ. Δ/νση: Λιβαδιά Σερρών, Τ.Κ. 62055

            Στοιχεία επικοινωνίας:

Τηλ.: 2327110024 & 6976915473     
Φαξ: 2327110024
Ταχ. Δ/νση: Λιβαδιά Σερρών, Τ.Κ. 62055
               Ιστότοπος:



YouTube:
               Το κανάλι του χρήστη christos411970
 
Profile on Face book!
Χρήστος Α. Κατσαρός
 

 
Διαβάστε κι αυτά, είναι σχετικά:
Σχετικοί Δικτυακοί Τόποι: 
  

 

Από Chris Sintiki ·

 

Ο Χρήστος Α. Κατσαρός απαντά στο Ερωτηματολόγιο του Προυστ …http://political-ethics-for-the-national-int.blogspot.com/2011/08/blog-post.html


Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.


Ζητώ την κατανόηση σας!!!  Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου