Πέμπτη, 14 Μαρτίου 2013

Μαρία Κόλλια Τσαρουχά: Περιαστική Οδός Σερρών

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Αριθ. Πρωτ.: 8453/14.03.2013  
ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον κ. Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

Θέμα: Περιαστική Οδός Σερρών

 
Σύμφωνα με δημοσιεύματα , εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για την Περιαστική Οδό Σερρών και την σύνδεσή της με τον κάθετο άξονα Θεσσαλονίκη-Σέρρες-Προμαχώνα. Με την ολοκλήρωση των έργων ο δρόμος θα μετατραπεί σε κλειστό αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα συνολικού μήκους 22,25 μέτρα, ενώ το εκτιμώμενο κόστος για την Περιαστική Σερρών έχει υπολογιστεί περίπου σε 90.000.000 ευρώ.
 Το έργο αφορά την κατασκευή και λειτουργία των νέων χαράξεων σύνδεσης της Περιαστικής Οδού Σερρών  , και συγκεκριμένα με τον κάθετο άξονα της Εγνατίας Οδού στα δυτικά και την Εθνική Οδό Σέρρες-Καβάλα στα ανατολικά , καθώς και τους κόμβους Α/Κ σύνδεσης με τον κάθετο άξονα Θεσσαλονίκη-Σέρρες-Προμαχώνα, τον ημικόμβο Νοσοκομείου και τον ημικόμβο Επταμύλου-Οινούσας.
 Επίσης προβλέπεται παράπλευρο οδικό δίκτυο για την εξυπηρέτηση των παρόδιων χρήσεων και τεχνικά έργα κάτω διαβάσεων για την ασφάλιση της επικοινωνίας των εκατέρωθεν του αυτοκινητόδρομου περιοχών.
 Επειδή η αποπεράτωση του εν λόγω έργου, το οποίο αποτελεί τμήμα του διευρωπαϊκού άξονα, θα αναβαθμίσει την ποιότητα και την ασφάλεια ενός οδικού περιβάλλοντος και θα συμβάλει στην αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού φόρτου εντός και πέριξ της πόλης και εν τέλει στην ίδια την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής, αλλά και της παραγωγικότητας στην περιοχή και επειδή η ολοκλήρωση του έργου έχει ήδη καθυστερήσει απαράδεκτα 
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
 
Πότε ολοκληρώνονται οι σχετικές διαδικασίες, πως θα χρηματοδοτηθεί και ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της Περιαστικής Οδού Σερρών;
Αθήνα, 14 Μαρτίου 2013
Η Ερωτώσα Βουλευτής
Μαρία Κόλλια Τσαρουχά
ΣΤ’ Αντιπρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων
Βουλευτής Ν. Σερρών 

Κάτω τα χέρια από τον χρυσό Χαλκιδικής

EΛΛΗΝΕΣ , ΕΚΤΕΛΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ...

"EΛΛΗΝΙΚΟΣ" ΧΡΥΣΟΣ Α.Ε. : OΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.
 Διαβάστε προσεκτικά πως θα ζούμε στη Μακεδονία και τη Θράκη σε λίγα χρόνια. Δεν είναι εικασίες, είναι πραγματικότητα, τεκμηριωμένη από την μελέτη που κατέθεσε η ΙΔΙΑ η εταιρεία.
Την παρουσίασε σε ομιλία του ο καθηγητής του Α.Π.Θ. κ. Λαζαρίδης (πιο κάτω δίνω και το link), παρουσία πολλών καθηγητών και επιστημόνων:
Για την τζάμπα "επένδυση" των "Καναδών":
Ενώ η αγοράστρια εταιρία «Ελληνικός Χρυσός Α.Ε.» έδωσε μόλις 11.000.000 ευρώ για να αγοράσει από το Ελληνικό Δημόσιο ένα τεράστιο κομμάτι της Χαλκιδικής, η χρηματιστηριακή της αξία έχει ανέβει από την αγορά αυτή σε 2,5 ΔΙΣ!
Τα εκτιμώμενα μεταλλεύματα είναι 15-20 ΔΙΣ!
Η Ευρωπαϊκή επιτροπή διαπίστωσε ότι το τίμημα ήταν εξαιρετικά χαμηλό (European Commission Decision IR/11/216) και κάλεσε την εταιρία να πληρώσει ΠΡΟΣΤΙΜΟ 15,34 εκατ. στο ελληνικό δημόσιο.
 Το καταπληκτικό και πρωτάκουστο: αντί να προσφύγει η εταιρία για άρση του προστίμου, προσέφυγε ή ίδια η κυβέρνηση εναντίον της απόφασης αυτής! Τόσος πόνος για την εταιρία, ή τόσο πολύ μας περίσσευαν τα 15,34 εκατομμύρια ευρώ;
Σημειωτέον ότι το Ελληνικό Δημόσιο δεν έχει ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ επί των μεταλλευμάτων. ΜΗΔΕΝ τοις εκατό!!! (0%). ΜΗΔΕΝ χρυσός λοιπόν...
Εδόθη από τους Καναδούς στον Μπόμπολα 5%, για να κινεί τα νήματα στο τηλεοπτικό και πολιτικό σάπιο κατεστημένο. Όσο για την ανάπτυξη, διαβάστε τα παρακάτω: Ανάπτυξη εννοούν ότι προσλαμβάνουν κάποιους ντόπιους κατοίκους, που εξαθλιωμένοι από την ανεργία, έχουν ως αποστολή να κατεδαφίσουν το ίδιο τους το σπίτι!
Η περιοχή σε λίγα χρόνια ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΙΚΗΣΙΜΗ από την σκόνη με τα βαρέα μέταλλα η οποία θα καταστρέψει κάθε ζωή και υγεία σε απόσταση πολλών χιλιομέτρων, με πρώτη τη Θεσσαλονίκη.
Τους βάζουν να αλέσουν εκατομμύρια τόνους πολύτιμου δασικού εδάφους, που θα το επεξεργαστούν με θανατηφόρα κυανιούχα για να παραλάβουν λιγότερο από 1 γραμμάριο χρυσού ανά τόνο σκόνης!!!
Κι αυτά τα λένε οι ειδικοί καθηγητές και επιστήμονες. Τότε να δούμε που θα βρουν δουλειά οι σύγχρονοι γενίτσαροι και τα παιδιά τους. αφού θα αναγκαστούν να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους για άγνωστο προορισμό.
Έτσι ο κύριος Μπόμπολας και η παρέα του, έβαλαν στην τοπική κοινωνία συνενόχους στην ΒΙΒΛΙΚΗ καταστροφή της Μακεδονίας και της Θράκης. (γιατί έπεται το ΚΙΛΚΙΣ, η ΡΟΔΟΠΗ και ο ΕΒΡΟΣ).
Η καταστροφή θα είναι τεράστια, γιατί ο τρόπος εξόρυξης θα είναι πλέον ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΟΣ. Δεν μιλάμε πια για υπόγεια ορυχεία. Θα δημιουργηθούν κρατήρες πλάτους 700 μέτρων και βάθους 220. Οι εκπομπές της σκόνης θα φτάνουν μέχρι τη Θεσσαλονίκη, την Πιερία, τη Θάσο!!
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το σχέδιο προδοσίας του Ελληνικού λαού, ολοκληρώνεται με την ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ της εταιρίας ότι θα αθωωθεί με ΝΟΜΟ(!) για την επερχόμενη βιβλική καταστροφή.
Στον νόμο 3220/2004 ΦΕΚ 15Α/28.1.2004 στη σελίδα 349 αναφέρεται ΡΗΤΑ ότι: «η αγοράστρια δεν έχει υποχρέωση και ευθύνη για την προστασία του φυσικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος εν γένει ή απορρέουσα από τον Μεταλλευτικό κώδικα, τον Κ.Μ.Λ.Ε., την Κ.Υ.Α. περιβαλλοντολογικών όρων, τις εγκρίσεις τεχνικών μελετών και τις λοιπές εν γένει διοικητικές πράξεις, εγκρίσεις ή άδειες μετά από την αναστροφή της πώλησης σύμφωνα με το άρθρο 4 της παρούσης»
Αν είναι δυνατόν! Να θεσμοθετεί το Κράτος την καταστροφή του περιβάλλοντος, την οποία προστατεύει το Σύνταγμα! Πρέπει όλοι μας να κάνουμε ότι περνάει από το χέρι μας για να σταματήσει αυτή η καταστροφή.
Για να γίνετε εθελοντές, κατ' αρχήν υπογράψτε εδώ: http://www.nomines.org/

ΠΗΓΗ:  oiakxos.blogspot.gr 

Η παρακμή της λίμνης Κερκίνης - Λιβαδιά, η όμορφη ξεχασμένη!

Άρθρο του Χρήστου Α. Κατσαρού (Chris Sintiki)

Διαβάστε το άρθρο του Χρήστου Α. Κατσαρού (Chris Sintiki) ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ Webnode: http://christos-a-katsaros74.webnode.gr/products/λιβαδιά,-η-όμορφη-ξεχασμένη!-/  Λιβαδιά, η όμορφη ξεχασμένη!

Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Σερραϊκόν Θάρρος, Καθημερινή Εφημερίδα του Ν. Σερρών, Παρασκευή 08 Μαρτίου 2013, στην σελίδα 1 & 5.

Σερραϊκόν Θάρρος, Καθημερινή Εφημερίδα του Ν. Σερρών,  ΈΤΟΣ 42ο ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 13.011  ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 08 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013
………………………………………………………………………………………..

Η παρακμή της λίμνης Κερκίνης.pdf (903,9 kB)


Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΚΕΡΚΙΝΗΣ
ΛΙΒΑΔΙΑ, Η ΟΜΟΡΦΗ ΞΕΧΑΣΜΕΝΗ!
            Ο Νομός Σερρών, πλούσιος και ευλογημένος απλώνεται σαν φυσικό σύνορο ανάμεσα στη Κεντρική και την Ανατολική Μακεδονία και μας καλεί να τον εξερευνήσουμε. Ανάμεσα στις ομορφιές του ξεχωρίζουν δύο υπέροχα τοπία, το ένα φτιαγμένο από την ίδια τη φύση, το σπήλαιο της Αλιστράτης με τους πανέμορφους σταλακτίτες και σταλαγμίτες, και το άλλο ανθρώπινο δημιούργημα, η τεχνητή λίμνη Κερκίνη, ένας από τους γνωστότερους υγροτόπους των Βαλκανίων που προστατεύεται από τη συνθήκη Ραμσάρ ως Εθνικό Πάρκο, το μοναδικό σήμερα στην Ελλάδα.
            Η σημερινή λίμνη Κερκίνη βρίσκεται στη θέση της αρχαίας Πρασσιάδας ή Κερκινίτιδος λίμνης η οποία τροφοδοτούνταν από τον Στρυμόνα που σύμφωνα με τον Ηρόδοτο αλλά και τους άλλους ιστορικούς της αρχαιότητας διέρρεε την περιοχή μέχρι την Ηδωνίδα πόλη των Εννέα Οδών, δηλαδή ως την περιοχή της σημερινής Αμφίπολης. Εκεί έριχναν τα νερά τους και οι δύο παραπόταμοι,  Κρούσιας και Κερκινίτης από τον οποίο πήρε την ονομασία της και η σημερινή λίμνη. Από τότε η περιοχή είναι γνωστή για την πλούσια χλωρίδα και πανίδα της ∙ αναφέρεται μάλιστα και το περιστατικό σύμφωνα με το οποίο τα λιοντάρια της περιοχής επιτέθηκαν στις καμήλες του στρατού του Ξέρξη κατά τους  Μηδικούς πολέμους.
            Βέβαια, η λίμνη ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες και την στάθμη του ποταμού πότε εμφανιζόταν και πότε εξαφανιζόταν. Αυτό δυσχέραινε όμως τις αγροτικές εργασίες της γύρω περιοχής και κυρίως την άρδευση. Έτσι το 1928, ανατίθεται από την πολιτεία σε αμερικανική εταιρεία και ξεκινά η μελέτη για την κατασκευή φράγματος το οποίο παραδίδεται τέσσερα χρόνια αργότερα, το 1932, στο ελληνικό κράτος. Μισό αιώνα αργότερα, το 1982, η μείωση της χωρητικότητας λόγω των φερτών υλών από τον Στρυμόνα, αναγκάζει τους υπεύθυνους να προχωρήσουν στην κατασκευή και νέου φράγματος.
            Αυτό όμως που κάνει μοναδική την Κερκίνη είναι η βλάστηση και η πανίδα γύρω από αυτήν. Ο επισκέπτης θα εντυπωσιαστεί από τα παραποτάμια δάση, τα μοναδικά νούφαρα που θα αντικρύσει κι από την βιοποικιλότητα σε σπάνια ψάρια αλλά και πουλιά που ενδημούν ή παρεπιδημούν εκεί. Ενδεικτικά αναφέρουμε τον αργυροπελεκάνο, την λαγγόνα και τα διάφορα είδη αετών (χρυσαετός, βασιλαετός, πετρίτης) που απειλούμενα με εξαφάνιση έχουν βρει καταφύγιο στην περιοχή.  Ακόμα, ζουν εκεί και άγρια ζώα, λύκοι, τσακάλια, αγριόγατες, αγριογούρουνα, ζαρκάδια, νυφίτσες, βίδρες, λαγοί  και άλλα είδη καθώς και ο μεγαλύτερος πληθυσμός βουβαλιών στην Ελλάδα.
            Γύρω από την λίμνη Κερκίνη έχει επίσης αναπτυχθεί μια ολόκληρη τουριστική βιομηχανία με ξενοδοχεία, ξεναγούς, ταβέρνες κι εστιατόρια. Επιπλέον η περιοχή λόγω της ποικιλίας των ειδών που φύονται ή ζουν εκεί προσφέρεται για περιβαλλοντική εκπαίδευση και οικοτουρισμό αλλά και εναλλακτικές δραστηριότητες. Κι ενώ όλα αυτά σε συνάρτηση  με την αλιεία, την δασοπονία, την γεωργία και την κτηνοτροφία θα έπρεπε να αποτελέσουν πηγή εσόδων για το νομό και τους κατοίκους, αντιθέτως σήμερα η λίμνη μοιάζει να απειλείται από πάσης φύσεως ανθρώπινη δραστηριότητα και αμέλεια ∙ παράνομη αλιεία, παράνομη υλοτομία, λαθροθηρία είναι μερικά από τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η περιοχή. Το πιο ανησυχητικό όλων όμως είναι η παραμέληση της λίμνης και η μετατροπή της προοδευτικά σε ένα είδος άθλιου σκουπιδότοπου, όπου μάζες από σκουπίδια, ακόμα και σάπια κρέατα, και λύματα από τις αποχετεύσεις μολύνουν το φυσικό τοπίο παρά την καταδίκη της Ελλάδας από την Ευρωπαϊκή Ένωση με πρόστιμο για τις παράνομες χωματερές της. Επιπλέον η προβολή του χώρου από τους επίσημους φορείς του τουρισμού είναι ελάχιστη, όπως άλλωστε και ολόκληρου του νομού, αφού επικεντρώνονται ως επί το πλείστον σε παραθαλάσσιους προορισμούς, κυρίως νησιωτικούς, που προσελκύουν τη μεγάλη μάζα των τουριστών το καλοκαίρι, αγνοώντας έτσι άλλες μορφές τουρισμού που θα μπορούσαν να προωθηθούν καθόλη τη διάρκεια του έτους.
Σ’ ένα πανέμορφο τοπίο που προσφέρει την δυνατότητα να  αναπτυχθούν πάμπολλες δραστηριότητες όπως ιππασία, πεζοπορία με ξενάγηση στα παραποτάμια και παραλίμνια δάση, κανόε καγιάκ, λουτρά, βαρκάδα με τις πλάβες, ιχθυοκαλλιέργειες κλπ με αντίστοιχη εισροή χρημάτων για την ανάπτυξη του νομού και των παρακείμενων δήμων και μάλιστα σε εποχή κρίσης όπου και το τελευταίο ευρώ είναι καλοδεχούμενο και πρέπει να αξιοποιείται η εικόνα είναι πλέον σχεδόν αποκαρδιωτική  για τον επισκέπτη αλλά και για την τοπική οικονομία που μαραζώνει και παρακμάζει, ξερόχορτα που κανείς δεν ευαισθητοποιείται να περιποιηθεί, μπάζα και απορρίμματα που δεν περισυλλέγονται, δέντρα που στην κυριολεξία θάβονται κάτω από σκουπίδια με σκοπό την υλοτόμησή τους, ακόμα και παράνομη καύση απορριμμάτων με φυσική συνέπεια την περαιτέρω μόλυνση της ατμόσφαιρας με ρύπους και την οικολογική καταστροφή της λίμνης και του περιβάλλοντος χώρου. Αναρωτιέται κανείς αν όλα αυτά είναι σε γνώση των περιβαλλοντικών οργανώσεων και των αρμόδιων αρχών. Οι ευθύνες είναι βαριές και κατανέμονται εξίσου τόσο στο κράτος  όσο και στις δημοτικές αρχές, και μάλιστα στον Δήμο Σιντικής, αφού στα όρια αρμοδιότητάς του βρίσκεται το μεγαλύτερο μέρος της έκτασης της λίμνης, ο οποίος ηθελημένα ή άθελα παραβλέπει στρουθοκαμηλίζοντας τα προβλήματα και κωφεύει, αλλά και στον Φορέα Διαχείρισης της Λίμνης Κερκίνης , σκοποί του οποίου είναι ανάμεσα στα άλλα και:
  • Η φύλαξη του χώρου.
  • Η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση του κοινού.
  • Η περιβαλλοντική εκπαίδευση και
  • Ο σχεδιασμός επιχειρησιακών πολιτικών περιβάλλοντος.         
Αν εξαιρέσει κανείς τα προγράμματα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, κατά τα άλλα παρατηρείται πλήρης αποτυχία, κατά την ταπεινή μας γνώμη. Η πανέμορφη Κερκίνη αργοπεθαίνει και βοά για σωτηρία. Επιτέλους ας κάνει κάποιος κάτι κι ας ευαισθητοποιηθούν οι υπεύθυνοι πριν είναι πολύ αργά. Η λίμνη μπορεί ακόμα να σωθεί, ο τόπος μας το έχει ανάγκη, προτού τον δούμε να μετατρέπεται σε ένα εγκαταλελειμμένο χώρο όπου θα γίνεται χρήση παράνομων ουσιών ή θα λαμβάνουν χώρα διάφορες άλλες έκνομες συναλλαγές και πράξεις .
Επισημάνσεις…
Γραφεί ο Χρήστος Α. Κατσαρός (Chris Sintiki)
Ταχ. Δ/νση: Λιβαδιά Σιντικής Σερρών, Τ.Κ62055

Στοιχεία επικοινωνίας: Τηλ.: 2327110024 & 6976915473 

E-mail: xrhstos_katsaros@yahoo.gr  , xrhstos.katsaros@gmail.com

Ιστότοπος:  Web node http://christos-a-katsaros74.webnode.gr/
Twitter: Christos A. Katsaros @Chris_Sintiki https://twitter.com/Chris_Sintiki
Σελίδα Profile on Face book: Χρήστος ΑΚατσαρός (Chris Sintiki)
Web Blogger: Με θάρρος και τόλμη για την αλήθεια http://political-ethics-for-the-national-int.blogspot.gr
You Tube: Το κανάλι του χρήστη christos411970 ♥_♥_''Η ποίηση είναι Αγάπη''_♥_♥_  http://www.youtube.com/user/christos411970?feature=mhee
http://www.panoramio.com/photo/35480126


  Η παρακμή της λίμνης Κερκίνης • Λιβαδιά, η όμορφη ξεχασμένη!.pdf (826,1 kB)

 Σερραϊκόν Θάρρος, Καθημερινή Εφημερίδα του Ν. Σερρών ΈΤΟΣ 42ο ΑΡ. ΦΥΛΛΟΥ 13.011 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 08 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013.pdf (826,1 kB)


………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Στο άλλοτε πανέμορφο λιμανάκι ,της λίμνης Κερκίνης στη Λιβαδιά Σερρών τώρα μόνο μπάζα και πάσης φύσεως απορρίμματα συναντά κανείς, ακόμα και πάνω στις ρίζες των δέντρων που γέρνουν κάτω από το βάρος που έχουν φορτωθεί, έτοιμα να πέσουν. Παρεπιπτόντως, ποιος άραγε έδωσε άδεια στον κατά τα άλλα συμπαθέστατο κύριο της φωτογραφίας να προκαλέσει επιπλέον οικολογική καταστροφή καίγοντας σκουπίδια; Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΚΕΡΚΙΝΗΣ - Λιβαδιά, η όμορφη ξεχασμένη 5.3.2013 (8) 


Απέραντη θλίψη! Ο ευτελισμός της φύσης σε όλο του το μεγαλείο! Πώς μπορεί άραγε να είναι αυτή η εικόνα ενός προστατευμένου από Διεθνείς συνθήκες Εθνικού Πάρκου; Ο απόλυτος ξεπεσμός! Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΚΕΡΚΙΝΗΣ - Λιβαδιά, η όμορφη ξεχασμένη 5.3.2013 (7) http://www.panoramio.com/photo/86965759


 

Απεριποίητα ξερόχορτα που πνίγουν το χώρο και μάλλον διώχνουν παρά προσελκύουν τον επισκέπτη! Ούτε τρωκτικά και ερπετοειδή δεν θα μπορούσαν να επιβιώσουν σε ένα τέτοιο περιβάλλον κατάλληλο μόνο για προνύμφες που επιπλέουν στη λύμφη τους,όχι άγρια πουλιά και ζώα και μάλιστα απειλούμενα με εξαφάνιση. Ζήτω η οικολογική συνείδηση όλων αυτών που είναι αρμόδιοι για την προστασία της λίμνης και του περιβάλλοντος χώρου! Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΚΕΡΚΙΝΗΣ - Λιβαδιά, η όμορφη ξεχασμένη 5.3.2013 (6) http://www.panoramio.com/photo/86965727


Επιτέλους ούτε αυτά τα μικροαπορρίμματα δεν μπορεί να περισυλλέξει ο Δήμος; Τι εξυπηρετεί αυτή η εικόνα και η δυσοσμία που αποπνέει η όλη κατάσταση; Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΚΕΡΚΙΝΗΣ - Λιβαδιά, η όμορφη ξεχασμένη 5.3.2013 (5)  http://www.panoramio.com/photo/86965708


Ανεκμετάλλευτο το πάρκο δίπλα στη λίμνη αργοπεθαίνει κι αυτό ακολουθώντας τη μοίρα των περισσοτέρων έργων στην Ελλάδα. Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΚΕΡΚΙΝΗΣ - Λιβαδιά, η όμορφη ξεχασμένη 5.3.2013 (4)  http://www.panoramio.com/photo/86965681


Η λίμνη αργοπεθαίνει κι εμείς στεκόμαστε απλά θεατές. Σε λίγο δεν θα υπάρχει τίποτα που να θυμίζει το άλλοτε πανέμορφο και παμφορότατο τοπίο. Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΚΕΡΚΙΝΗΣ - Λιβαδιά, η όμορφη ξεχασμένη 5.3.2013 (3)  http://www.panoramio.com/photo/86965644


Η περιβαλλοντική εκπαίδευση μας μάρανε. Τα σκουπίδια κάνουν πάρτυ! Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΚΕΡΚΙΝΗΣ - Λιβαδιά, η όμορφη ξεχασμένη 5.3.2013 (2) http://www.panoramio.com/photo/86965627


Μόνο Ευρωπαϊκή χώρα δεν θυμίζει το τοπίο, ούτε καν τριτοκοσμική. Μια εικόνα, χίλιες λέξεις. Η ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΛΙΜΝΗΣ ΚΕΡΚΙΝΗΣ - Λιβαδιά, η όμορφη ξεχασμένη 5.3.2013 (1) http://www.panoramio.com/photo/86965393

………………………………………………………………………………………………..
Δείτε την διαφορά με πριν 3 χρόνια ….
Λιμανάκι Λιβαδιάς Σιντικής στην Λίμνη Κερκίνη Σερρών & τοποθεσία αγρόκτημα Χρηστού Α. Κατσαρού &  Χρήστος Α. Κατσαρός 12.05.2009
http://www.panoramio.com/photo/35479430

 http://www.panoramio.com/photo/35480126

 http://www.panoramio.com/photo/35480117

..................................................................................................................................


ΕΡΩΤΗΣΗ Μ.ΒΛΑΧΒΕΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ,ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ,ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΔΙΚΤΥΩΝ



Η επαναχάραξη της επαρχιακής οδού Νέου Πετριτσίου Ν. Σερρών-Κιλκίς είναι το θέμα ερώτησης που κατέθεσε στη Βουλή ο βουλευτής Νομού Σερρών της Νέας Δημοκρατίας κ. Μενέλαος Βλάχβεης, στις 26-02-2013 ( με αριθμό πρωτοκόλλου 7654)
προς τον Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων.
Το πλήρες κείμενο της ερώτησης έχει ως εξής:

Η επαρχιακή οδός που ξεκινά από το χωριό Νέο Πετρίτσι Ν. Σερρών και φτάνει ως τα όρια του Νομού Κιλκίς, έχει μήκος περίπου 40 χλμ και διέρχεται μέσα από τα χωριά Νέο Πετρίτσι, Βυρώνεια, Θρακικό,Μανδράκι, Νεοχώρι Σιντικής. Ο δρόμος αυτός επισήμως είναι χαρακτηρισμένος ως επαρχιακή οδός, στην πράξη όμως έχει καταστεί η κύρια οδική αρτηρία για όλα σχεδόν τα φορτηγά αυτοκίνητα που εισέρχονται στη χώρα μας με κατεύθυνση το Κιλκίς, τη Θεσσαλονίκη, αλλά και την Αθήνα. Οι οδηγοί και κυρίως οι επαγγελματίες, προτιμούν τη συγκεκριμένη διαδρομή γιατί δεν έχει αναβάσεις, με αποτέλεσμα να κερδίζουν χρόνο, αλλά και χρήμα καταναλώνοντας λιγότερα καύσιμα.
Ο συγκεκριμένος δρόμος είναι στενός (μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση) και χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο και από τους γεωργοκτηνοτρόφους προκειμένου να μετακινηθούν με τα γεωργικά τους μηχανήματα για τις καλλιέργειές τους. Κατά μήκος του δρόμου υπάρχουν πολλές επίπεδες διασταυρώσεις (Ακριτοχωρίου, Λιβαδιάς- Κερκίνης, Ροδόπολης, Άνω Πορόιων, Κάτω Πορόιων, Μακρινίτσας, Πλατανακίων, Καλοχωρίου, Καστανούσσας) που εγκυμονούν πολλούς κινδύνους θανατηφόρων τροχαίων
Επίσης, επειδή ο συγκεκριμένος δρόμος περνάει μέσα από κατοικημένες περιοχές, είναι προφανές πως τα βαριά οχήματα προκαλούν τεράστια ηχορρύπανση και μεγάλους κινδύνους τροχαίων ατυχημάτων, ιδίως στα χωριά Ν. Πετρίτσι και Βυρώνεια που είναι μεγάλα σε έκταση και πολυπληθή (κεφαλοχώρια), καθώς και στα υπόλοιπα.
Η κίνηση στην επαρχιακή αυτή οδό αυξήθηκε κατακόρυφα σε πρώτη φάση μετά το 1989, όταν κατέρρευσαν τα κομμουνιστικά καθεστώτα των γειτονικών μας χωρών και άνοιξαν τα σύνορα και σε δεύτερη φάση πριν από μερικά χρόνια όταν η Ρουμανία και η Βουλγαρία έγιναν μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Δυστυχώς, οι πρώην Νομαρχίες, όπως και σήμερα η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προφανώς αδυνατούσαν και αδυνατεί να υλοποιήσει το συγκεκριμένο έργο το οποίο χρειάζεται νέα χάραξη, το κόστος είναι μεγάλο και επειδή η συγκεκριμένη οδός χρησιμοποιείται κυρίως ως εθνική οδός για τις ανάγκες της εθνικής οικονομίας μάλλον επιβάλλεται ή ειδική χρηματοδότηση της Περιφέρειας για την κατασκευή του συγκεκριμένου έργου ή κατασκευή της από το Υπουργείο μέσω άλλης διαδικασίας.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός
Σκοπεύει το Υπουργείο σας να αναλάβει κάποια πρωτοβουλία, προωθώντας την αναβάθμιση του συγκεκριμένου δρόμου εθνικής σημασίας; 


Βλάχβεης Μενέλαος του Χρήστου
Καρδιοχειρουργός – Θωρακοχειρουργός Διδάκτορας Ιατρικής
Βουλευτής Νομού Σερρών της Νέας Δημοκρατίας