Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΛΕΞ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ



Η ελληνική γραφειοκρατία αρωγός στην υπόθεση του Χρηστού  A. Κατσαρού, έγγραφα φωτιά που αποκαλύπτουν μηχανισμούς διεθνούς κυκλώματος που εμπλέκουν αλλοδαπές παιδιά και έναν έλληνα γύρω από ένα γαϊτανάκι μιας ανθρώπινης τραγωδίας.
Η ελληνική πολιτεία είναι επιλεκτικά ευαίσθητη και εγκληματικά αργή στις διαπιστώσεις της.
Τα ερωτηματικά που προκύπτουν από την υπόθεση Αλέξ και οι εκδοχές που παρουσιάζει η TV 12.09.2006.


Η σκιά του Αλέξ 1
Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΛΕΞ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ 1 http://youtu.be/zVI9Zx2QCbw
 
Η σκιά του Αλέξ 2
Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΛΕΞ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ 2 http://youtu.be/AM1dz_qjl_o
 
Η σκιά του Αλέξ 3
Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΛΕΞ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ 3 http://youtu.be/jwzFvFafpu0
 
Η σκιά του Αλέξ 4
Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΛΕΞ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ 4 http://youtu.be/Mf70B2JswOw
 


Ουδέποτε έκανα γάμο (Θρησκευτικό η πολίτικο) με ελληνίδα η αλλοδαπή και αυτοί οι ισχυρισμοί αποτελούν ανυπόστατα ψευδή που εξυπηρετούσαν/εξυπηρετούν άλλες καταστάσεις που δεν έχουν σχέση με μένα.
Το γεγονός ότι υπάρχουν πολλοί γάμοι με την ίδιες ημερομηνίες καταχωρημένοι σε διάφορα ληξιαρχεία αποτελεί από μόνο του τρανή απόδειξη της <<μηχανής>> που στήθηκε για να εξυπηρετήσει αλλά συμφέροντα.



ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΥΤΟΥ ΕΞΟΧΟΤΗΤΑ
 ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
ΚΥΡΙΟ  ΑΝΤΩΝΙΟ ΣΑΜΑΡΑ
Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ,
Ονομάζομαι Κατσαρός Χρήστος του Ανδρέα και είμαι από τη Λιβαδιά Σερρών, ένα χωριό κοντά στα Ελληνο-Βουλγαρικά σύνορα. Εδώ και πολύ καιρό έχω γίνει έρμαιο μιας πολύ περίεργης υπόθεσης που αφορά τόσο την Ελληνική όσο και τη Βουλγαρική δικαιοσύνη. Προ ετών διατηρούσα δεσμό με την υπήκοο της Βουλγαρίας, Μαριέττα Dimitriva Ivanova, με την οποία απέκτησα μια κόρη, 11 ετών σήμερα, ονόματι Ανδριάνα. Στο σημείο αυτό  με τον ίδιο αριθμό θέλω να τονίσω ότι με την πρώην συμβία μου δεν συνήφθη ποτέ γάμος θρησκευτικός ή πολιτικός ούτε εντός της Ελληνικής επικρατείας ούτε στο εξωτερικό. Το ίδιο ισχύει και για οποιαδήποτε άλλη γυναίκα, Ελληνίδα ή αλλοδαπή. Παρά ταύτα, κατά τρόπο που θα χαρακτηριζόταν τουλάχιστον περίεργος, όχι ύποπτος, εμφανίζομαι με δική μου οικογενειακή μερίδα χωρίς εγώ ποτέ να έχω κάνει αίτηση για κάτι τέτοιο και επιπλέον η παραπάνω υπήκοος Βουλγαρίας εμφανίζεται ως σύζυγός μου κατόπιν πολιτικού γάμου. Ψάχνοντας να βρω ποιος ευθύνεται για το λάθος, όπως πίστευα τότε, διαπίστωσα τα εξής:
ü  Στο ειδικό ληξιαρχείο Αθηνών υπάρχουν εκατοντάδες γάμοι στο όνομά μου (897)
με αλλοδαπές υπηκόους από τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και οι οποίοι  έχουν ‘‘τελεστεί’’ κατά την ίδια ημεροχρονολογία και με τον ίδιο αριθμό πρωτοκόλλου στα έγγραφα, ενώ μου χρεώνεται ο απίστευτος αριθμός των 200 και πλέον τέκνων.
ü  Η Βουλγαρική Δικαιοσύνη απεφάνθη ότι πρόκειται για γνήσια έγγραφα με ανακριβές περιεχόμενο, έχουν δηλαδή εκδοθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες αλλά το περιεχόμενό τους είναι λανθασμένο ή ψευδές.
ü  Σε ερώτησή μου προς το Δήμο της περιοχής μου πότε υπέβαλα αίτηση για πολιτικό γάμο μου απάντησαν γραπτώς ότι δεν υπεβλήθη ποτέ παρόμοια αίτηση από μέρους μου, ωστόσο συνεχίζουν να εκδίδουν οικογενειακά πιστοποιητικά που εμφανίζουν την Βουλγάρα υπήκοο ως σύζυγό μου και μάλιστα αναφέρουν και ημερομηνία λήξης γάμου ωσεί να έχει εκδοθεί διαζευκτήριος πράξη.
ü  Η φερόμενη ως σύζυγός μου και μητέρα της ανήλικης κόρης μου, την οποία μου έχει απαγορεύσει να βλέπω, εμπλέκεται σε παράνομες δραστηριότητες, όπως διακίνηση γυναικών και πλαστογραφήσεις δημοσίων εγγράφων.
Για όλα τα παραπάνω υπάρχουν έγγραφα και στοιχεία που έχω στην κατοχή μου, όπως παραδείγματος χάριν η ρηματική διακοίνωση της τότε Υπουργού Εξωτερικών, κυρίας Θεοδώρας Μπακογιάννη, προς τις Βουλγαρικές Αρχές, και που αποδεικνύουν του λόγου το αληθές, όμως οι  αρχές του τόπου δεν κινούνται παρά το γεγονός ότι επανειλημμένα προσπάθησα να τις κινητοποιήσω καταθέτοντας στοιχεία. Αντ’   αυτού, δέχτηκα ειρωνείες και εγκλεισμούς σε σωφρονιστικά και ψυχιατρικά ιδρύματα.
Κύριε Πρωθυπουργέ, δεν έχω πλέον την οικονομική δυνατότητα να κυνηγήσω νομικά την υπόθεση γι αυτό και σας παρακαλώ με έγγραφό σας προς πάσα αρμόδια αρχή να επιταχυνθούν οι διαδικασίες.
Συνημμένως σας υποβάλλω τα παρακάτω έγγραφα:
ΥΠΟΘΕΣΗ ''ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΩΝ'' ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΓΑΜΩΝ ΧΡΗΣΤΟΥ Α. ΚΑΤΣΑΡΟΥ
ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΣΙΝΤΙΚΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟ 2012 ΓΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ  

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΗΜΟΥ ΣΙΝΤΙΚΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟ 2012 ΟΤΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΥΠΕΒΑΛΑ ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΔΕΙΑ ΓΑΜΟΥ 

ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΗΜΟΥ ΣΙΝΤΙΚΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟ 2012 ΟΤΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΚΔΟΘΗΚΕ ΑΔΕΙΑ ΓΑΜΟΥ

Α ΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΝΤΟΡΑΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ  6 ΙΟΥΛΙΟΥ 2007














Β ΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ  ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΝΤΟΡΑΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ  20 ΙΟΥΛΙΟΥ 2007











ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΝΤΑΝΣΚΙ 27 ΜΑΙΟΥ 2009 ΚΑΤΑ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΔΡΑΣΤΗ











ΠΟΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ''ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΟΥ'' ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΓΑΜΟΥ ΜΕ ΝΑΤΕΛΑ 30 ΔΕΚΕΒΡΙΟΥ 1999





ΛΗΞΙΑΡΧΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ''ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΟΥ'' ΓΑΜΟΥ ΑΡΙΘΜΟΣ 32 ΤΟΜΟΣ Ε10 ΕΤΟΣ 2000 16 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 
ΕΙΔΙΚΟΥ ΛΗΞΙΑΡΧΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

ΛΗΞΙΑΡΧΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ''ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΟΥ'' ΓΑΜΟΥ ΑΡΙΘΜΟΣ 20 ΤΟΜΟΣ Ε5 ΕΤΟΣ 2000 13 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ  ΕΙΔΙΚΟΥ ΛΗΞΙΑΡΧΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

 ΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΛΗΞΙΑΡΧΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΓΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗ ΛΗΞΙΑΡΧΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ''ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΟΥ''  ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΓΑΜΟΥ  ΔΙΑ ΤΟΥ ΚΕΠ 0746 896 22 ΜΑΙΟΥ 2009 

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΛΙΞΙΑΡΧΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΕΚ ΠΑΡΑΔΡΟΜΗΣ ΕΓΙΝΕ ΔΙΠΛΗ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΙΘ 235 30 12 1999 ΛΗΞΙΑΡΧΙΚΗΣ ΠΡΑΞΕΩΣ ΓΑΜΟΥ

ΕΓΡΑΦΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΟΥΛΗΣΕ Η ΜΑΡΙΕΤΑ IVANOVA FAX ΠΟΥ ΠΑΡΕΛΑΒΕ Ο ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΛΑΝΟΣ ΑΠΟ ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ 9 ΙΟΥΝΙΟΥ 2007





ΑΔΕΙΑ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΠΟΡΡΟΙΩΝ ΣΕΡΡΩΝ 5 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2001

ΑΙΤΗΣΗ  MARIETAS IVANOBA ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2000

ΕΠΣΗΜΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ  ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΜΑΡΙΕΤΑΣ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ 24 ΝΟΕΒΡΙΟΥ 2000



ΕΠΣΗΜΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ  ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ  ΣΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΜΑΡΙΕΤΑΣ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ 24 ΝΟΕΒΡΙΟΥ 2000





Σας ευχαριστώ θερμά
Με εκτίμηση και σεβασμό
Χρήστος Α. Κατσαρός





Μετά την ολοκλήρωση της ερευνάς για τους ανυπόστατους γάμους και της περιπέτειες των 3 παιδιών μου που αποκτήθηκαν έκτος γάμου θα αποκαλυφθεί ότι υπήρξα θύμα προς εξυπηρέτηση άλλων συμφερόντων.




ΧΡΗΣΤΟΣ Α. ΚΑΤΣΑΡΟΣ
                                
                                          Ταχ. Δ/νση: Λιβαδιά Σερρών, Τ.Κ. 62055

            Στοιχεία επικοινωνίας:


Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.


Ζητώ την κατανόηση σας!!!  Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου