Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Θέκλα: Θέσεις εργασίας μέσω... ανακύκλωσης; Ναι!

Της Θέκλας Παρασκευούδη, πρόεδρος ΔΣ Ελληνικού Οργανισμού Περιβάλλοντος




Αν και στη χώρα μας ακόμη, παρά την αυξανόμενη θετική τάση, δεν έχει αναπτυχθεί σε ικανοποιητικό βαθμό το αίσθημα της προστασίας του περιβάλλοντος μέσω της στοιχειώδους ανακύκλωσης καθημερινών προϊόντων, τα μηνύματα που έρχονται από την υπόλοιπη Ευρώπη είναι εξόχως ενθαρρυντικά όχι μόνον για τη φύση αλλά και για τις ευκαιρίες που αυτή μπορεί να δώσει σε ανθρώπους!

Τα στοιχεία που προκύπτουν από μελέτη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με τη διαχείριση των αποβλήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση τουλάχιστον, αφήνουν μία αρκετά ελπιδοφόρα εντύπωση.
Σύμφωνα με τη μελέτη, η πλήρης εφαρμογή της νομοθεσίας για τα απόβλητα, θα μπορούσε να εξοικονομήσει 72 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως και να αυξήσει κατά 42 δισεκατομμύρια ευρώ τον ετήσιο κύκλο εργασιών του ενωσιακού κλάδου διαχείρισης και ανακύκλωσης των αποβλήτων. Επιπλέον, θα μπορούσε να δημιουργήσει πάνω από 400.000 θέσεις εργασίας μέχρι το 2020.

Τα παραπάνω δεδομένα επήλθαν από χώρες όπως η Ολλανδία, η Κύπρος, η Γερμανία, η Ιρλανδία και η Ιταλία.
Στα κράτη αυτά, σύμφωνα με το econews, διαπιστώνεται ότι ο ενωσιακός κλάδος διαχείρισης και ανακύκλωσης των αποβλήτων είναι ήδη πολύ δυναμικός, αλλά παρέχει περισσότερες οικονομικές δυνατότητες με μεγάλες δυνατότητες επέκτασης.
Για παράδειγμα, το 2008, ο ετήσιος κύκλος εργασιών, ύψους 145 δισ. ευρώ αντιστοιχούσε στο 1% περίπου του ΑΕΠ της Ευρωπαϊκής Ένωσης και σε 2 εκατομμύρια θέσεις εργασίας.

Η συμμόρφωση με την πολιτική της ΕΕ θα συνέβαλλε στη δημιουργία ενός κλάδου με 2,4 εκατομμύρια θέσεις εργασίας και συνολικό ετήσιο κύκλο εργασιών ύψους 187 δισ. ευρώ.
Την ίδια ώρα στην Ελλάδα η αλυσίδα της ανακύκλωσης παραμένει σε νηπιακό στάδιο αφού πέραν των στοιχειωδών υποδομών που έγιναν υπό την ασφυκτική πίεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (με αλλεπάλληλα βαρύτατα πρόστιμα), δεν έχει γίνει καμία σημαντική πρόοδος θεσμική ή σε υποδομές, πέραν κάποιων ιδιωτικών πρωτοβουλιών που και πάλι αφορούν εταιρείες του εξωτερικού.
Εδώ, αφού καμαρώσαμε ίσα με δέκα και βάλε φορές για την αποκατάσταση των παράνομων χωματερών, ακόμη αναζητούμε χρήματα για την τελειοποίηση του νέου συστήματος διάθεσης των απορριμμάτων καθώς σε πολλές περιπτώσεις οι Σταθμοί Μεταφόρτωσης δεν είναι προσβάσιμοι λόγω αδυναμίας του οδικού δικτύου!
Την ίδια ώρα σε θεσμικό επίπεδο, οι εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης δικαίως διαμαρτύρονται για την αδικαιολόγητη κωλυσιεργία που παρουσιάζει η κυβέρνηση στο θέμα της διοίκησης του νέου συστήματος διαχείρισης των ΧΥΤΑ, αναβάλλοντας την ψήφιση του συγκεκριμένου νόμου.

Όλα τα παραπάνω, συνιστούν ένα ιδιότυπο κοντράστ μεταξύ των προσδοκιών που δημιουργούν οι έρευνες των ευρωπαίων εταίρων μας και της ζοφερής ελληνικής πραγματικότητας.
Όταν όμως στην Ελλάδα της κρίσης και της ανεργίας που ξεπέρασε προ πολλού το 20% επιδιώκουμε την ανάκαμψη, τότε θα πρέπει να πάψουμε να βλέπουμε ως «θεριό» έναν εναλλακτικό τρόπο αξιοποίησης μίας νέας τεχνολογίας που και το περιβάλλον που ζούμε θα ωφελήσει και θέσεις εργασίας θα δώσει σε χιλιάδες συμπολίτες μας.



Δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Ελευθερία, στις 31 Ιανουαρίου 2012, στην σελίδα 8







Διαβάστε κι αυτά, είναι σχετικά:
Σχετικοί Δικτυακοί Τόποι:  

Από Chris Sintiki , Παρασκευή, 3 Φεβρουάριος 2012 στις 6:12 μ.μ. 

Από Θάρρος Τόλμη Αλήθεια, Παρασκευή, 3 Φεβρουάριος 2012 στις 6:27 μ.μ. 

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.


Ζητώ την κατανόηση σας!!!  Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.



Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Συνέντευξη Ντόρας Μπακογιάννη στις ειδήσεις της ΕΤ3 2/2/12


Δείτε τη συνέντευξη της προέδρου της Δημοκρατικής Συμμαχίας, Ντόρας Μπακογιάννη, την Πέμπτη (2/2/12) στο δελτίο ειδήσεων της ΕΤ3. 



Συνέντευξη Ν. Μπακογιάννη στις ειδήσεις της ΕΤ3 2/2/12 http://youtu.be/u7if61ed7Yg



Διαβάστε κι αυτά, είναι σχετικά:
Σχετικοί Δικτυακοί Τόποι:  

Από Θάρρος Τόλμη Αλήθεια ,  Πέμπτη, 2 Φεβρουάριος 2012 στις 8:58 μ.μ. 

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.


Ζητώ την κατανόηση σας!!!  Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Να μην επιβληθεί Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στο κρασί


Δελτίο Τύπου Γ. Κοντογιάννη 02.02.2012


Απαράδεκτη χαρακτηρίζει την πρόταση των δανειστών μας για επιβολή Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο κρασί ο Βουλευτής Ηλείας της Δημοκρατικής Συμμαχίας Γιώργος Κοντογιάννης, με Ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή προς τους Υπουργούς Οικονομικών και Αγροτικής Ανάπτυξης.
Ο Γιώργος Κοντογιάννης τονίζει πως αν υλοποιηθεί η εν λόγω απόφαση θα επιφέρει μεγάλο πλήγμα στον αμπελοοινικό κλάδο, ο οποίος ήδη βρίσκεται σε συρρίκνωση λόγω της μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος των καταναλωτών και της  κατάρρευσης των τιμών σταφυλιών τα τελευταία χρόνια. Η θέση των περίπου 200.000  οικογενειών αμπελουργών γίνεται ακόμα δυσχερέστερη με δεδομένο ότι σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας πολλοί αμπελουργοί δεν έχουν εισπράξει το αντίτιμο της εσοδείας δυο και τριών ετών.
Το πλήρες κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής:
«Μεταξύ των μέτρων που προτείνουν οι πιστωτές μας, είναι και επιβολή Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στο κρασί.
Πέρα από το γεγονός ότι οι πολιτικές μείωσης του δημοσιονομικού ελλείμματος της χώρας που βασίζονται στην αύξηση της φορολογίας έχουν αποδειχθεί ως σήμερα όχι μόνο ανεπαρκείς αλλά και επικίνδυνες, η εν λόγω πρόταση αν υλοποιηθεί θα έχει καταστρεπτικές συνέπειες για τον κλάδο των οινοπαραγωγών και την ελληνική περιφέρεια (η παραγωγή συνδέεται με 200.000 οικογένειες αμπελουργών οι οποίοι εισκομίζουν τα σταφύλια τους στα ελληνικά οινοποιεία).
Είναι μάλιστα αξιοσημείωτο ότι η συντριπτική πλειοψηφία των οινοπαραγωγών Κρατών Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν επιβάλλει στους ήσυχους και αφρώδεις οίνους το συγκεκριμένο φόρο, ενώ ήδη σε μια κατηγορία οινικών προϊόντων (άνω των 15% vol οινοπνεύματος) επιβάλλεται και στην Ελλάδα Ε.Φ.Κ.,
Ήδη, οι πωλήσεις οίνων στην Ελλάδα έχουν μειωθεί δραματικά εξαιτίας της μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος των καταναλωτών. Επί πλέον, στο φάσμα του πρωτογενούς τομέα και εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, όχι μόνο παρατηρείται το φαινόμενο της συρρίκνωσης του αμπελουργικού εισοδήματος λόγω της κατάρρευσης των τιμών σταφυλιών τα τελευταία χρόνια, αλλά σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας πολλοί αμπελουργοί δεν έχουν εισπράξει το αντίτιμο της εσοδείας δυο και τριών ετών.
Σύμφωνα με την Κεντρική Συνεταιριστική Ένωση Αμπελοοινικών Προϊόντων, η επιβολή Ε.Φ.Κ. στους οίνους θα δημιουργήσει αλυσιδωτές και δραματικές εξελίξεις στο ίδιο το προϊόν και στις επιχειρήσεις που το παράγουν αφού:
·         Το ελληνικό κρασί δέχθηκε το 1992 ισχυρότατο πλήγμα από την μετάταξή του από το χαμηλό συντελεστή ΦΠΑ (8%) στον κανονικό (18%) ενώ αντίστοιχα τα οινοπνευματώδη ποτά μετατάχθηκαν από τον υψηλό συντελεστή (36%) στον κανονικό (18%). Αποτέλεσμα της μεταβολής αυτής ήταν τα οινοπνευματώδη ποτά που είναι στην συντριπτική πλειοψηφία εισαγόμενα, να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που εκφράστηκε με την αύξηση της κατανάλωσής τους.
·         Ο κλάδος  σύσσωμος με συντονισμένες ενέργειες σε συνεργασία με φορείς των οινοπαραγωγών της Ε.Ε. απέτρεψε τη λήψη παρόμοιας απόφασης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, απόφαση που υποκινούσε το λόμπι των οινοπνευματωδών ποτών εξυπηρετώντας τα συμφέροντα των βορείων κρατών – μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
·         Εξομοιώνεται ένα αγροτικό προϊόν που χαρακτηρίζεται ως τρόφιμο σε πολλές χώρες της Ε.Ε. με τα ανταγωνιστικά προς αυτό οινοπνευματώδη ποτά, με αποτέλεσμα το καταναλωτικό κοινό να στραφεί στα σχετικά φθηνότερα οινοπνευματώδη.
·         Ήδη το ευρωπαϊκό κρασί και κατά συνέπεια και το ελληνικό δέχεται μεγάλη επίθεση από την αντιαλκοολική εκστρατεία που έχει υιοθετήσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, εκστρατεία σύμφωνα με την οποία δεν υπάρχει καμία διάκριση μεταξύ των οινοπνευματωδών ποτών και του οίνου.
·         Ενώ ήδη γίνονται συντονισμένες προσπάθειες από τον κλάδο προκειμένου να διεισδύσει το ελληνικό κρασί στις αγορές του εξωτερικού, με σημαντικό κριτήριο όχι μόνο την ποιότητα του αλλά και τις ανταγωνιστικές του τιμές. Η αύξηση της τιμής των οίνων θα πλήξει ανεπανόρθωτα, τις εξαγωγές που σήμερα έχουν αυξητικές τάσεις σε σημαντικές αγορές (ΗΠΑ, Κίνα, Ρωσία, Γερμανία, κλπ.), εξαγωγές που είναι απαραίτητες για την αντιμετώπιση της κρίσης . 
·         Ο ανταγωνισμός από οίνους προέλευσης εκτός Ελλάδος έχει δημιουργήσει  μεγάλα προβλήματα στην ελληνική οινοπαραγωγή.
·         Θα επιβαρύνει τις οινοποιητικές επιχειρήσεις (συνεταιρισμούς και ιδιώτες) με υπερβάλλον διαχειριστικό κόστος, δημιουργώντας σε πολλές απ’ αυτές ακόμη και προβλήματα βιωσιμότητας.
·         Θα ενταθεί ο αθέμιτος ανταγωνισμός εντός του κλάδου, από τους οίνους που πωλούνται χωρίς επισήμανση και χωρίς παραστατικά, αφού στους οίνους αυτούς ουδέποτε θα επιβληθεί Ε.Φ.Κ.

Ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:

1.    Θα επιβληθεί τελικά Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στο κρασί;
2.    Ποια μέτρα θα ληφθούν για την στήριξη του αμπελοοινικού κλάδου και την προώθηση της ελληνικής παραγωγής οίνου»;

Γιώργος Κοντογιάννης
Πολιτικό γραφείο
Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.


Ζητώ την κατανόηση σας!!!  Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

Η Αλεξάνδρα Καπετάνιου καλωσορίζει την Ντόρα στην Όμορφη πόλη της Θεσσαλονίκης που την αγαπά ιδιαίτερα με τον υποψήφιο Βουλευτή της Α΄ Θεσσαλονίκης Δρ. Δημήτριο Α. Δρογίδη 1.2.2012

Στιγμιότυπα από την είσοδο της Προέδρου της Δημοκρατικής Συμμαχίας στην αποθήκη Δ στον 1ο προβλήτα του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης όπου πραγματοποιήθηκε πολιτική ομιλία μπροστά σε πυκνό ακροατήριο.
Φωτογραφίες με την Ντόρα την Αλεξάνδρα Καπετάνιου και τον υποψήφιο Βουλευτή της Α΄ Θεσσαλονίκης Δρ. Δημήτριο Α. Δρογίδη 1.2.2012






Φωτογραφία με τον Γραμματέα της Δημοκρατικής Συμμαχίας Ιωάννη Οικονόμου  την Αλεξάνδρα Καπετάνιου και τον υποψήφιο Βουλευτή της Α΄ Θεσσαλονίκης Δρ. Δημήτριο Α. Δρογίδη 1.2.2012

Διαβάστε κι αυτά, είναι σχετικά:
Σχετικοί Δικτυακοί Τόποι:  

Από Χρήστος Α. Κατσαρός , Τετάρτη, 1 Φεβρουάριος 2012 στις 7:53 μ.μ.


 Η κοπέλα που παρέδωσε την ανθοδέσμη στην ομιλία της Ντόρας Θεσσαλονίκη 1 Φεβρουαρίου 2012
Η Αλεξάνδρα Καπετάνιου, μου περιγράφει τη έχει γράψει στον διαγωνισμό Λογοτεχνίας – Ποίησης 8-8-2010

277. Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΥ ΜΕ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΗΣΗΣ

Συνέντευξη Α. Καπετάνιου/Λογοτεχνία-Ποίηση 2010 http://youtu.be/dt7yc7-8qD0


Παιδοχρώματα 7 & 8 Αύγουστου 2010
269. Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΥ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΖΩΓΡΑΦΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ Συνέντευξη Α. Καπετάνιου/Παιδικής Ζωγραφικής 2010 http://youtu.be/r5SzkGcCx7w
Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.


Ζητώ την κατανόηση σας!!!  Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.





Γιώργος Κοντογιάννης: Ώρα μηδέν για τον πολιτισμό


Δελτίο Τύπου Γιώργου Κοντογιάννη 31.01.2012

P Να αντιμετωπιστούν άμεσα τα προβλήματα
σε Μουσείο Ολυμπίας και Ψηφιακή Έκθεση

Την άμεση παρέμβαση του Υπ. Πολιτισμού ώστε να αντιμετωπιστεί η


απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στο Αρχαιολογικό Μουσείο της Ολυμπίας και στο Μουσείο Ιστορίας των Ολυμπιακών Αγώνων της Αρχαιότητας, λόγω της διαρροής ομβρίων υδάτων, ζητεί με Αναφορά που κατέθεσε στη Βουλή ο Βουλευτής Ηλείας της Δημοκρατικής Συμμαχίας Γιώργος Κοντογιάννης.
Ο πρώην Υφυπουργός Απασχόλησης αναφέρθηκε στα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί, με τα όμβρια ύδατα να φτάνουν μέχρι και τις προθήκες του Αρχαιολογικού Μουσείου, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν σημαντικά εκθέματα όπως πήλινα αρχιτεκτονικά μέλη από το εργαστήριο του Φειδία. Επίσης, από τον περασμένο χειμώνα υπάρχει πρόβλημα και στο Μουσείο Ιστορίας των Ολυμπιακών Αγώνων της Αρχαιότητας, καθώς κατά καιρούς έχει κινδυνεύσει ο πανάκριβος εξοπλισμός της Ψηφιακής Έκθεσης, καθώς τα νερά της βροχής έφτασαν στο χώρο που φυλάσσονται τα μηχανήματα.
Ο Γιώργος Κοντογιάννης τόνισε ότι το Υπ. Πολιτισμού οφείλει να ενεργήσει άμεσα και να διασφαλίσει τα απαραίτητα κονδύλια για τη συντήρηση και τη λειτουργία των δύο Μουσείων, καθώς η Αρχαία Ολυμπία αποτελεί έναν από του σημαντικότερους αρχαιολογικούς χώρους της Ελλάδας, το οποίο επισκέπτονται κάθε χρόνο χιλιάδες τουρίστες από όλο τον κόσμο.

Γιώργος Κοντογιάννης
Πολιτικό γραφείο

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.


Ζητώ την κατανόηση σας!!!  Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές. 



Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Χάος με την αξιολόγηση των Σχεδίων Βελτίωσης

Δελτίο Τύπου Γιώργου Κοντογιάννη 30.01.2012

Μέχρι και σε εξωτερικούς αξιολογητές καταφεύγει το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης προκειμένου να προχωρήσει η αξιολόγηση των Σχεδίων Βελτίωσης, όπως προκύπτει από την απάντηση του Υπουργού κ. Κ. Σκανδαλίδη, σε Ερώτηση που είχε καταθέσει ο Βουλευτής Ηλείας της Δημοκρατικής Συμμαχίας Γιώργος Κοντογιάννης.
Ο κ. Σκανδαλίδης παραδέχεται επί της ουσίας ότι με τις υπάρχουσες διαδικασίες είναι αδύνατον να γίνουν οι αξιολογήσεις σε λογικά χρονικά πλαίσια, ενώ δεν δίνει καμία σαφή απάντηση σχετικά με το πότε αναμένεται να ολοκληρωθεί ο έλεγχος των φακέλων πανελλαδικά.
Όπως προκύπτει από την απάντηση, λόγω του περιορισμού που υπάρχει από το Νόμο 3833/2010 σχετικά με τη μηνιαία αποζημίωση των ομάδων εργασίας που απαρτίζονται από γεωτεχνικούς υπαλλήλους του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες αξιολόγησης το συντομότερο δυνατό η Διαχειριστική Αρχή του Προγράμματος έχει προβεί ήδη στις απαραίτητες ενέργειες, για τη συμμετοχή στην ομάδα αξιολόγησης, υπαλλήλων των υπηρεσιών των περιφερειών και την ανάθεση μέρους του έργου σε εξωτερικό αξιολογητή μέσω της Τεχνικής Βοήθειας ΠΑΑ 2007-2013.
Ο Νόμος 3833/2010 προβλέπει συγκεκριμένα πως σε συλλογικά όργανα, όπως οι ομάδες εργασίας, η μηνιαία αποζημίωση δεν μπορεί να ξεπερνά τα 300 ευρώ και σε κάθε περίπτωση δεν μπορεί να υπερβαίνει το 25% των μηνιαίων αποδοχών της οργανικής τους θέσης. Με τα ανωτέρω δεδομένα και έχοντας υπ’ όψιν το περιεχόμενο και τις απαιτήσεις της αξιολόγησης των αιτήσεων ενίσχυσης Σχεδίων Βελτίωσης, προσδιορίστηκαν τα όρια για τον αριθμό των φακέλων, που μπορεί κάθε αξιολογητής να διεκπεραιώσει μηνιαίως (10 φάκελοι αν μήνα). 
Σύμφωνα με τον κ.Σκανδαλίδη, δεν υφίσταται θέμα απόρριψης αξιολογητών αλλά επιλογής κατάλληλων αξιολογητών για το έργο της αξιολόγησης των Σχεδίων Βελτίωσης, καθώς η ομάδα έργου που συστάθηκε για να συμμετέχει στις διαδικασίες αξιολόγησης του Μέτρου 121 αποτελείται μόνο από τους γεωτεχνικούς υπαλλήλους του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης που συμπεριλαμβάνονται στον πίνακα των εν δυνάμει αξιολογητών, διότι σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο του μέτρου αυτού, μόνο γεωτεχνικοί μπορούν να συμμετέχουν στη διαδικασία λόγω του επιστημονικού υπόβαθρου και των εξειδικευμένων γνώσεων και απαιτήσεων που προϋποθέτει το σχετικό μέτρο.
Γιώργος Κοντογιάννης
Πολιτικό γραφείο

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.


Ζητώ την κατανόηση σας!!!  Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.



Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Στηρίζουμε, αναγνωρίζουμε, προτιμούμε τα ποιοτικά Σερραϊκά προϊόντα


Μπαντής Αθανάσιος SERRES CERT: | agro2020
Για την προώθηση και (υπο)στήριξη των Σερραϊκών προϊόντων προτείνουμε την υιοθέτηση και καθιέρωση του τοπικού σήματος Αναγνωρισμένης (και Αναγνωρίσιμης) Ποιότητας «SERRES CERT».

Το «SERRES CERT» στοχεύει να:
1. προσδώσει προστιθέμενη αξία στα πιστοποιημένα Σερραϊκά προϊόντα υψηλής ποιότητας.
2. αναδείξει την υψηλή ποιότητα των σερραϊκών αγροτικών προϊόντων (φυτικής και ζωικής προέλευσης, έτοιμα και μεταποιημένα) στην αγορά, μέσω διαφήμισης και συντονισμένης προβολής σε εμπορικές εκθέσεις αλλά και στα διάφορα σημεία πώλησης με απώτερο στόχο την επικοινωνία με τους καταναλωτές,
3. προσδώσει στα Σερραϊκά αγροτικά προϊόντα υψηλής ποιότητας συγκεκριμένη και αναγνωρίσιμη «ταυτότητα» 

Αυτό σημαίνει ότι τα προϊόντα που θα φέρουν το σήμα «SERRES CERT» θα είναι προϊόντα:

1. πρώτα από όλα Σερραϊκής προέλευσης (ή στο μεγαλύτερο ποσοστό τους, που εμείς μετά από δημόσια διαβούλευση θα ορίσουμε π.χ. για μεταποιημένα >80%),
2. χωρίς υπερβάσεις στα θεσπισμένα όρια της κείμενης νομοθεσίας, ώστε αυτά να έχουν καθορισμένες ποιοτικές προδιαγραφές που θα αφορούν την εμφάνιση, τη συσκευασία, τα οργανοληπτικά χαρακτηριστικά και θα διασφαλίζουν την ασφάλεια του καταναλωτή
3. ισχυρής φήμης και υψηλής αναγνωρισιμότητας στην αγορά, που θα τα προτιμά αναγνωρίζοντάς τα το καταναλωτικό κοινό.
4. με ένα «συλλογικό σήμα ποιότητας» το οποίο δεν θα καταργεί, ούτε θα «επισκιάζει», αλλά θα συνοδεύει και θα «προσθέτει πόντους» στα (παράλληλα) ατομικά σήματα που διαθέτει η κάθε παραγωγική ή εμπορική επιχείρηση, πληρώντας τις προϋποθέσεις απόκτησης του κάθε (ξεχωριστού) ατομικού σήματος ποιότητας.
Για το σκοπό αυτό θα τεθούν σε διαβούλευση, θα συμφωνηθούν και θα τηρούνται με «θρησκευτική ευλάβεια»κανονισμοί ποιότητας και θα θεσπιστούν επιτροπές και μηχανισμοί ελέγχου και επιβολής ποινών για αυτούς που δεν συμμορφώνονται, μέσω των διαδικασιών του ιδιωτικού προτύπου, που θα (πρέπει να) εκπονηθεί και αναπτυχτεί σε συνεργασία με τον Agrocert (ΟΠΕΓΕΠ) ή κάποιο ανεξάρτητο ιδιωτικό πιστοποιητικό οργανισμό.
5. που θα τηρούν και θα εφαρμόζουν σύστημα αμφίδρομης ιχνηλασιμότητάς τους (από την παραγωγή μέχρι την κατανάλωση)

Έτσι θα αποφεύγονται :

• οι «σερραιοποιήσεις» προϊόντων (πατάτας κ.α.)
• η διατροφή ζώων...με ζωοτροφές της αλλοδαπής…και το επακόλουθο "πλασάρισμά" τους ως «σερραϊκά κρέατα»
• το πλασάρισμα στην αγορά προϊόντων της αξεπέραστης σερραϊκής παράδοσης… φτιαγμένα με πρώτες ύλες της αλλοδαπής ή (και το ευτυχέστερο) με α’ ύλες άλλων περιοχών της χώρας αλλά ακόμα (και το χειρότερο) παρασκευασμένες εκτός νομού!!!

Έτσι, και με αυτό τον τρόπο, το «SERRES CERT» θα αποτελέσει:

• την απαρχή της δημιουργίας ενός δικτύου («cluster») σερραϊκών επιχειρήσεων [παραγωγής-μεταποίησης-εμπορίας-υπηρεσιών (π.χ. εστίασης-ξενοδοχεία κλπ)], που θα δώσουν θέσεις εργασίας, σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας, που τόσο ανάγκη έχει ο τόπος μας!
• το μέσο προώθησης των Σερραϊκών προϊόντων και
• το «διαβατήριο» τους στην αγορά!

Νομός Σερρών: Ένας τόπος προικισμένος από τη φύση, αλλά πολύ άτυχος από τις (και στις) επιλογές των «αρχόντων» του. Γι αυτό ήρθε η ώρα να αλλάξουμε τη «μοίρα» μας, εκτός κι αν είμαστε ικανοποιημένοι με αυτά που έχουμε! Ήρθε η ώρα να αλλάξουμε τη διαδρομή, κρατώντας όμως σταθερό τον προορισμό!
Αρκεί να θέλουμε! Γιατί ακόμα κι αν δεν μπορείς να αλλάξεις τον άνεμο, έστω, γύρισε κατάλληλα το πανί σου!



Μπαντής Αθανάσιος
Γεωπόνος-Σέρρες
athanasios_bantis@hotmail.com
http://agro2020.blogspot.com



Διαβάστε κι αυτά, είναι σχετικά:
Σχετικοί Δικτυακοί Τόποι:
 

Από Chris Sintiki ,  Κυριακή, 29 Ιανουάριος 2012 στις 6:29 μ.μ.


Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.


Ζητώ την κατανόηση σας!!!  Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.


Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Λ. Αυγενάκης: «Για την χρηματοδότηση των κομμάτων»


Γραφείο Τύπου Λ. Αυγενάκη

Άρθρο του Βουλευτή Ηρακλείου της Δημοκρατικής Συμμαχίας, Λευτέρη Αυγενάκη
Το θέμα της χρηματοδότησης των Κομμάτων από το Κράτος είναι βεβαίως και οικονομικό. Είναι όμως κυρίως θέμα που προσδιορίζει το σύνολο της λειτουργίας του πολιτικού συστήματος, δηλαδή την ίδια τη λειτουργία της Δημοκρατίας. Και ακόμα περισσότερο είναι ζήτημα που σηματοδοτεί  την πολιτική ηθική στην οποία αναφέρονται τα Κόμματα.

1ο. Είναι θέμα οικονομικό: Η Χρηματοδότηση των Κομμάτων από τον κρατικό προϋπολογισμό είναι απόλυτα λογική.  Το Κράτος μας λειτουργεί με βάση τους κανόνες της Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας και αυτή η λειτουργία έχει κόστος, όπως έχουν και όλες οι άλλες λειτουργίες του Κράτους. Είναι λοιπόν εύλογο ότι η λειτουργία των θεσμών της Δημοκρατίας, που είναι τα Κόμματα, χρηματοδοτείται από τις ίδιες πηγές, με τους ίδιους κανόνες, που χρηματοδοτούνται και όλοι οι άλλοι κρατικοί θεσμοί, δηλαδή από τον προϋπολογισμό. Είναι επίσης αυτονόητο ότι (οφείλουν να) ακολουθούν τους ίδιους κανόνες χρηστής διαχείρισης και ελέγχου.

Μικρό μέρος του κόστους λειτουργίας τους τα Κόμματα αντλούν από τα μέλη και τους φίλους τους, μέσα από ετήσιες συνδρομές, κουπόνια κλπ.                                                                                                                                                                                  
Η κύρια πηγή, μέχρι πρόσφατα, ήταν και - σε ένα μεγάλο βαθμό εξακολουθεί να είναι - οι «χορηγίες» από μεγάλα οικονομικά συγκροτήματα, επιχειρήσεις και συμφέροντα, που άλλωστε έχουν ένα σιωπηρό αλλά σαφέστατα ανταποδοτικό χαρακτήρα. Αυτό το φαινόμενο είχε ονομάσει πριν από χρόνια ο Κων. Μητσοτάκης, «διαπλοκή» και ο όρος έχει κάνει μεγάλη «καριέρα», μέχρι σήμερα.

2ο. Η λειτουργία του πολιτικού Συστήματος: Η όλη οργάνωση της λειτουργίας του πολιτικού μας συστήματος για τη (δήθεν) πραγμάτωση και καλή λειτουργία της Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας, καθιστά αναγκαία τη χρηματοδότηση των Κομμάτων και των πολιτικών από τις «γνωστές-αφανείς» πηγές χρηματοδότησης.

Η οργάνωση αυτή, με την αρχιτεκτονική ενός καθαρά ληστρικού εκλογικού συστήματος, συντηρεί και διαρκώς αυξάνει και οξύνει, μέχρι παραληρήματος, την πόλωση μεταξύ των Κομμάτων, πόλωση την οποία  συντηρούν και υποδαυλίζουν τα εν λόγω «συμφέροντα», για τα δικά τους, εν τέλει, πραγματικά και μεγάλα (και χωρίς εισαγωγικά) συμφέροντα.

Μόνο εάν τα Κόμματα αποφασίσουν να εκπολιτίσουν τις προεκλογικές τους εκστρατείες και να υιοθετήσουν ευρωπαϊκούς (και όχι τριτοκοσμικούς, όπως τώρα) όρους διεξαγωγής της κομματικό-πολιτικής αντιπαράθεσης, θα μπορέσουν να εκλογικεύσουν και τις δαπάνες λειτουργίας τους και να επιτρέψουν την  ισότιμη συμμετοχή όλων των υποψηφίων στην προσπάθεια εξυγίανσης και αναγέννησης του πολιτικού συστήματος. Σε αντίθετη περίπτωση όλα τα παλαιά Κόμματα θα παρασυρθούν νομοτελειακά από τον ανανεωτικό άνεμο, που η παρούσα Κρίση έχει δραματικά επιταχύνει.

Η ριζική τροποποίηση επομένως του εκλογικού Νόμου και του αναπροσδιορισμού των γεωγραφικών ορίων  των εκλογικών περιφερειών, σε συνδυασμό με τη μείωση του αριθμού των Βουλευτών σε 200, έχουν άμεση σχέση με την οικονομική λειτουργία και τις ανάγκες Κομμάτων και των υποψηφίων.

3ο. Η πολιτική ηθική. Είναι δεδομένο ότι η δραματική Κρίση που περνά σήμερα η χώρα μας οφείλεται, κατά το εσωτερικό  σκέλος της,  στην επί δεκαετίες  κακοδιοίκηση, την πελατειακή  λειτουργία των Κομμάτων και την, κατά συνέπεια, αναξιοκρατική στελέχωση του κράτους και των υπηρεσιών του αλλά και την  ακραία κακοδιαχείριση των οικονομικών του. Εν μέρει  αυτή η κατάσταση δημιουργήθηκε μακροπρόθεσμα  από την  επιλογή μιας ακατάλληλης κρίσιμης μειοψηφίας (αν όχι πλειοψηφίας) κρατικών λειτουργών, με συνέπεια την επαγγελματική  ανεπάρκεια των «διαχειριστών» του κρατικού πλούτου. Η διαρκώς επεκτεινόμενη ανομία, η ατιμώρητη διαφθορά, η ευτέλεια στις δημόσιες και ιδιωτικές ακόμη οικονομικές συναλλαγές αλλά και η κοινωνική ανοχή στα φαινόμενα του νεοπλουτισμού, της επίδειξης, της σπατάλης και της υπερβολής, δεν είναι άσχετα με την αναξιοκρατία, φαινόμενα.

Τα Κόμματα όχι μόνο δεν καταπολέμησαν αυτές τις ρυθμίσεις και συμπεριφορές, αλλά και τις καλλιέργησαν ή τις υπέθαλψαν. Ο απαράδεκτος νόμος περί ευθύνης υπουργών συνεχίζει να καλλιεργεί την ατιμωρησία. Στην πραγματικότητα είναι ο «νόμος- ηθικός αυτουργός» πολλών από όσα αποδίδονται σε υπουργούς, οι οποίοι άλλωστε μερικές φορές, λόγω αυτού του νόμου, εμποδίζονται να αποδείξουν την αθωότητά τους. Πρόκειται για Νόμο που κάποτε θέσπισε ο νομοθέτης αλλά που εξακολουθεί να μαστίζει τη δημόσια ζωή, επειδή τα Κόμματα αρνούνται ή «αμελούν» να τον καταργήσουν.

Εξ άλλου, η σκανδαλώδης υπερχρηματοδότηση των Κομμάτων από τις Τράπεζες, με εγγυήσεις μιας μελλοντικής «εικονικής πραγματικότητας», αποτελεί το χείριστο παράδειγμα διαχειριστικής ανεπάρκειας και ανευθυνότητας των κομμάτων, αλλά και αμφισβητούμενης  νομιμότητας όσον αφορά στις Τράπεζες. Αυτή την πολιτική ηθική προβάλλουν στην Κοινωνία και τους ψηφοφόρους τους τα παλαιά Κόμματα και γι’ αυτό έχουν οριστικά καταδικασθεί στη συνείδηση του Ελληνικού λαού.

Νεώτεροι Βουλευτές και πολιτικοί, έχουμε ιστορικό χρέος να απαιτήσουμε από τα Κόμματά μας, την απόλυτη διαφάνεια των οικονομικών τους, την υποδειγματική διαχείριση και την πλήρη απεξάρτησή τους από συμφέροντα που τα παγιδεύουν στη διαπλοκή και τα εξωθούν στην αναξιοπιστία. Από εκεί πρέπει να αρχίσει το συντομότερο η προσπάθεια για την αναγέννηση του πολιτικού μας συστήματος.

Διαβάστε το άρθρο του βουλευτή Ηρακλείου της Δημοκρατικής Συμμαχίας Λευτέρη Αυγενάκη, όπως δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Καθημερινή», την Παρασκευή 27/1/2012. http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_27/01/2012_470292


Διαβάστε κι αυτά, είναι σχετικά:
Σχετικοί Δικτυακοί Τόποι:
 

Από Θάρρος Τόλμη Αλήθεια την Παρασκευή, 27 Ιανουάριος 2012 στις 9:55 μ.μ. 


Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.


Ζητώ την κατανόηση σας!!!  Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.



Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Δήλωση του Δρ. Δημητρίου Α. Δρογίδη για το θάνατο του Αγγελόπουλου


Δελτίο Τύπου  Δρ. Δημητρίου Α. Δρογίδη 25-01-2012




Ο υποψήφιος
Βουλευτής Δημοκρατικής Συμμαχίας Α΄ Θεσσαλονίκης κ. Δημήτριος Δρογίδης προέβη στην ακόλουθη δήλωση για το θάνατο του Θόδωρου Αγγελόπουλου: 

 Η Ελλάδα πενθεί για τον άδικο χαμό του Θόδωρου Αγγελόπουλου, ένας άξιος εκπρόσωπος του ελληνικού και παγκόσμιου κινηματογράφου δεν είναι κοντά μας. Η έβδομη τέχνη γίνεται φτωχότερη, αλλά το έργο του Αγγελόπουλου είναι μια κιβωτός πολιτισμού για την ανθρωπότητα. Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του μεγάλου σκηνοθέτη.


 Πολιτικό γραφείο


Δρ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α.ΔΡΟΓΙΔΗΣ
Διδάκτωρ Ιστορίας Paris 1 Pantheon Sorbonne
τ. Υπότροφος Unesco
υπ. Βουλευτής Δημοκρατικής Συμμαχίας Α΄ Θεσσαλονίκης
Βασ. Ηρακλείου 26 6ος ορ.  54624 Θεσαλονικη
Τηλ. 2310 241502   2310  241504    2310 241513  2310   241514
Κινητό    6973315622  drogidis@otenet.gr  ddro90@otenet.gr

Διαβάστε κι αυτά, είναι σχετικά:
Σχετικοί Δικτυακοί Τόποι:  




Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.


Ζητώ την κατανόηση σας!!!  Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.