Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Νέες δήλωσεις Γ. Ραγκούση σχετικά με την απόφαση για το κλείσιμο της ΕΡΤ

Όταν τα δύο κόμματα ( ΠΑΣΟΚ- ΔΗΜΑΡ ) που παρέχουν στον κ.Σαμαρά την πλειοψηφία στη Βουλή του ανακοινώνουν επίσημα ότι διαφωνούν με αυτό που πάει να πράξει τότε δεν έχει δικαίωμα να εφαρμόσει μια πράξη νομοθετικού περιεχομένου που πρέπει να εισαχθεί για κύρωση στη Βουλή. Αυτό είναι εκτροπή..
Καθιερώνει ένα απολύτως επικίνδυνο προηγούμενο για τη Δημοκρατία..
Φανταστείτε αύριο μια άλλη κυβερνητική σύνθεση που το σχετικά πρώτο κόμμα θα εφαρμόζει πράξεις νομοθετικού περιεχομένου για τις οποίες εκ των προτέρων θα έχουν οι κυβερνητικοί του εταίροι δηλώσει ότι διαφωνούν..
Ο κ. Σαμαράς αναλαμβάνει ιστορικές ευθύνες και σε μία κρίσιμη συγκυρία οδηγεί τη χώρα σε επικίνδυνο δρόμο - πολιτειακά, θεσμικά, πολιτικά και κοινωνικά.

ΠΑΕΙ ΚΑΙ Η ΕΡΤ

Άρθρο της Κατερίνας Πιτταδάκη
Πάει και η ΕΡΤ ! Πάει και το τελευταίο βήμα της Δημοκρατίας!  Πάει και η εργασία στο χώρο της δημοσιογραφίας ! Και ρωτώ τώρα , εύλογα θαρρώ, που πάει το πράμα ?
Αρχίζει η ζωή να παίζει .ο άνθρωπος που γεννήθηκε σε αυτή την άκρη της γης αρχίζει   να παίζει. οι άρχοντες που κρατούν τα ηνία της χώρας σε αυτή τη χώρα έχουν ήδη αρχίσει από τριετίας να παίζουν .. Τι ? μα τι άλλο από το παιχνίδι της αυτοκαταστροφής .
Όταν βρέθηκα απολυμένη πριν λίγο χρονικά διάστημα δεν άνοιξε ρουθούνι , οι συνδικαλιστές δεν στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων  , και ούτε και οι συνάδελφοι φαντάστηκαν πως μια χούφτα ανθρώπων στην άκρη της Ελλάδας  ήταν  τα πρώτα θύματα μιας δημοσίου συμφέροντος  τηλεόρασης  -Δημοτικό Κανάλι-. 
Τώρα  αποφασίστηκε να κλείσει η ΕΡΤ και μόνο μια 6ωρη απεργία έμαθα  ότι πραγματοποιείται . Προσωπική μου άποψη είναι πολύ μικρή η αντίδραση.
Το σπίτι του διπλανού  κάηκε και δεν φαντάστηκε κανείς  ότι θα έρθει η ώρα του δικού του σπιτιού .
Η Ελλάδα καίγεται !!! Πως φανταστήκατε όλοι εσείς που στέκεστε άνετοι παραδίπλα από τον τυφώνα «τρόικα» πως δεν θα καει το δικό σας σπίτι ? Πως φανταστήκατε ότι το μέλλον θα  είναι πεδίο δημιουργίας και τέχνης όταν στη χώρα , πλέον , δεν θα υπάρχει δυνατότητα για να βγει το μεροκάματο για να γεμίσει η κατσαρόλα και να χορταστεί το αδηφάγο ζώο που λέγεται «εφορία».
Μετά από μια νύχτα  γεμάτη «σοκ και δέος» δεν περιμένω πια κάτι αισιόδοξο . Η χώρα μας πλέον μυρίζει σαν τους βόθρους που δεν καθαρίζονται και πλημμυρίζουν τους δρόμους μέσα στο φθινόπωρο μετά το πρώτο δροσερό πρωτοβρόχι.

Μετά από μια νύχτα του κλεισίματος , πήγα και στο ΙΚΑ και ο σχολιασμός που άκουσα από μεγάλους ανθρώπους ήταν απογοητευτική. Που βρίσκεται τόσο μίσος ? που βρίσκεται τόση απέχθεια ? τόση ζήλια ? για τους ανθρώπους που δουλεύουν στο Δημόσιο ?  Η Ελλάδα διχάζεται για μια ακόμη φορά . Η Ελλάδα πληγώνεται για μια ακόμα φορά. Η Ελλάδα παραπαίει για μια ακόμα φορά . Μένει να δούμε ως θεατές τη συνέχεια ή να συμμετέχουμε σε αυτή.  Τα συμπεράσματα  δικά  σας !!!

Γραφεί η Κατερίνα Πιτταδάκη
Δημοσιογράφος
ΤαχΔ/νση: Σέρρες, Τ.Κ. 62125

Στοιχεία επικοινωνίας: Τηλ.: 6982785760

E-mail: pitcath@hotmail.com

Ιστότοπος: https://www.facebook.com/pitcath



Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

Εξάωρη στάση εργασίας στα ιδιωτικά ραδιοτηλεοπτικά μέσα ενημέρωσης σήμερα


Πανελλαδική εξάωρη στάση εργασίας για τους δημοσιογράφους, που εργάζονται στα ιδιωτικά ραδιοτηλεοπτικά μέσα της χώρας, κήρυξε για απόψε, Τρίτη, 11/6, από τις 19:00 έως τη 01:00 της Τετάρτης, 12/6, το ΔΣ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ), αντιδρώντας στην εξαγγελία για κλείσιμο της ΕΡΤ.

ΠΗΓΗ inews.gr , grafida-sintikis.blogspot.gr

Σ. Κεδίκογλου: Κλείνει από σήμερα το βράδυ η ΕΡΤ

"Η ΕΡΤ είναι χαρακτηριστική περίπτωση μοναδικής αδιαφάνειας και απίστευτης σπατάλης" δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος...

Σ. Κεδίκογλου: Κλείνει από σήμερα το βράδυ η ΕΡΤ

"Η κυβέρνηση αποφάσισε να κλείσει την ΕΡΤ. Με το ισχύον νομικό πλαίσιο και με κοινή υπουργική απόφαση σταματούν οι μεταδόσεις της ΕΡΤ μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος σήμερα το βράδυ", ανακοίνωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Σίμος Κεδίκογλου.

Παράλληλα έκανε γνωστό ότι στη θέση της ΕΡΤ θα δημιουργηθεί ένας σύγχρονος, δημόσιος - αλλά όχι κρατικός, ούτε κομματικά ελεγχόμενος - Οργανισμός Ραδιοτηλεόρασης.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ανέφερε ότι το σχετικό νομοσχέδιο κατατίθεται αμέσως ώστε να λειτουργήσει το ταχύτερο ο νέος φορέας και είπε ότι το προσωπικό θα αποζημιωθεί κανονικά ενώ όσοι από τους τωρινούς εργαζόμενους το επιθυμούν, θα μπορέσουν να υποβάλλουν αίτηση για να προσληφθούν.

"Υπάρχουν πολλοί άξιοι και ικανοί εργαζόμενοι, η πείρα και η προϋπηρεσία των οποίων είναι απαραίτητη για να σταθεί ο νέος οργανισμός και θα συνεκτιμηθεί κατά τη διαδικασία προσλήψεων με διαφανείς διαδικασίες και κριτήρια ΑΣΕΠ", δήλωσε ο κ. Κεδίκογλου.

Σημείωσε επίσης ότι ο νέος φορέας θα λειτουργήσει με πολύ λιγότερο προσωπικό και σαφές οργανόγραμμα και πως το αρχείο της ΕΡΤ θα περιφρουρηθεί και θα αξιοποιηθεί πλήρως όπως και οι δορυφορικές υπηρεσίες και οι σύγχρονες τεχνολογίες.

Επιπλέον είπε ότι μέχρι να ξεκινήσει να λειτουργεί ο νέος οργανισμός, οι πολίτες δεν θα πληρώνουν "το χαράτσι που πληρώνουν ως σήμερα" και στη συνέχεια θα πληρώνουν πολύ λιγότερα.

Συγκεκριμένα είπε ότι υπολογίζεται πως θα απαλλαγούν από ένα ποσό που φτάνει τα 100 εκατομμύρια ετησίως και πως για τις θέσεις της σημερινής ΕΡΤ που κρίνονται υπεράριθμες, θα προσληφθούν μέσω ΑΣΕΠ νέοι εργαζόμενοι σε νοσοκομεία, ΚΕΠ και όπου το δημόσιο έχει ανάγκη.

"Μεγάλες αλλαγές δεν γίνονται χωρίς μεγάλες τομές", συνέχισε προσθέτοντας πως "η σημερινή κυβέρνηση αποδεικνύει ότι διαθέτει την πολιτική βούληση" και αυτό ζητάει και περιμένει να δει ο ελληνικός λαός.

Επιπρόσθετα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος δήλωσε ότι "την ΕΡΤ την πληρώνει ο ελληνικός λαός με το χαράτσι στους λογαριασμούς ηλεκτρικού γύρω στα 300 εκατομμύρια το χρόνο", ότι έχει τριπλάσιο έως επταπλάσιο κόστος από άλλους τηλεοπτικούς σταθμούς και τετραπλάσιο ως εξαπλάσιο προσωπικό για πολύ μικρή τηλεθέαση.

"Έχει καθεστώς αδιαφάνειας στη διαχείρισή της. Μιλάμε για μια εταιρεία με έξι λογιστήρια που δεν επικοινωνούν μεταξύ τους. Καθεστώς αδιαφάνειας στη διαχείριση των συμβάσεων, καθεστώς ακόμα μεγαλύτερης αδιαφάνειας στη διαχείριση του υλικού το οποίο δεν έχει απογραφεί εδώ και οκτώ χρόνια. Καθεστώς προνομίων για τους εργαζόμενους που χρεώνουν τεράστιο αριθμό υπερωριών", συμπλήρωσε ο κ. Κεδίκογλου.

"Σε μια περίοδο που ο ελληνικός λαός υφίσταται θυσίες, δεν υπάρχουν περιθώρια για καθυστερήσεις ή για δισταγμούς. Όπως δεν υπάρχουν περιθώρια ανοχής για 'ιερές αγελάδες' που παραμένουν άθικτες όταν επιβάλλονται περικοπές παντού", υπογράμμισε. 


Οι αντιδράσεις των κομμάτων

Άμεσες και σφοδρές ήταν οι αντιδράσεις των κομμάτων της αντιπολίτευσης. Ο εκπρόσωπος τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Πάνος Σκουρλέτης τόνισε πως η απόφαση της κυβέρνησης είναι στη λογική του "αποφασίζουμε και διατάσσουμε".

«Παρακολουθήσαμε μια ακραίου αυταρχισμού δήλωση εκ μέρους του κ. Κεδίκογλου, ο οποίος υιοθετώντας τη λογική του «αποφασίζομεν και διατάσσομεν», μας ανακοίνωσε το κλείσιμο της δημόσιας τηλεόρασης». Ο κ. Κεδίκογλου, προσθέτει ο κ. Σκουρλέτης μίλησε για αδιαφάνεια και σπατάλες. Προφανώς, τονίζει, «πρόκειται για μία δημόσια αυτοκριτική του πολιτικού προϊστάμενου της δημόσιας τηλεόρασης, του ίδιου και των προκατόχων του, διότι αυτοί ευθύνονται για όλα αυτά τα οποία ο ίδιος χρέωσε στους εργαζόμενους».

Πρόκειται για μία πράξη ενάντια στην ανεξάρτητη δημοσιογραφία, ενάντια στην πολυφωνία και τη δημοκρατία, αναφέρει ο κ. Σκουρλέτης και σημειώνει ότι στην κυβέρνηση , «θέλουν να κόψουν και να ράψουν τη δημόσια ραδιοτηλεόραση στα μέτρα τους. Την θέλουν απόλυτα ελεγχόμενη ώστε να είναι ακίνδυνη. Αυτά είναι τα όρια της δικιάς τους αντίληψης της δημοκρατίας».

Από την πλευρά του, ο ΓΓ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας κάλεσε το λαό σε μαζική συμπαράσταση προς τους εργαζομένους της ΕΡΤ:

"Η τρικομματική κυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ – ΔΗΜΑΡ ανακοίνωσε σήμερα το κλείσιμο της ΕΡΤ βάζοντας λουκέτο στην ίδια τη δημόσια ενημέρωση και πετώντας χιλιάδες εργαζόμενους στο δρόμο. Είναι διαδικασία που οδηγεί στο να ρίξει στα χέρια των ιδιωτών όλη την περιουσία της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης.

Έγκαιρα είχαμε επισημάνει ότι για την πορεία της ΕΡΤ πρέπει να σημάνει συναγερμός! Αφορά όλο τον εργαζόμενο λαό, το εργατικό λαϊκό κίνημα. Χρειάζεται μαζική συμπαράσταση προς τους αγωνιζόμενους εργαζόμενους της ΕΡΤ", ήταν οι δηλώσεις του κ. Κουτσούμπα.

Τη διαφωνία της εξέφρασε και η ΔΗΜΑΡ, δηλώνοντας με ανακοίνωσή της ότι θα καταψηφίσει τη νομοθετική πράξη όποτε αυτή έρθει στη Βουλή:


"Η ΔΗΜΑΡ επαναλαμβάνει την κατηγορηματική αντίθεσή της με το κλείσιμο της ΕΡΤ. Οι υπουργοί που υπέδειξε  η ΔΗΜΑΡ δεν συνυπέγραψαν την πράξη νομοθετικού περιεχομένου. Η αναγκαία αναδιοργάνωση και ο εξορθολογισμός της πρέπει να γίνουν με την ΕΡΤ ανοιχτή. Η ΔΗΜΑΡ δεν θα ψηφίσει την πράξη νομοθετικού περιεχομένου οποτεδήποτε έρθει στη βουλή". 

«Με το πόρισμα του ΣΔΟΕ δεν μπορώ να κοιμηθώ» δήλωσε ο Χρ. Μαρκογιαννάκης

Πώς σχολίασε το πόρισμα του ΣΔΟΕ για τον Γιώργο Παπακωνσταντίνου ο πρόεδρος της Προανακριτικής Επιτροπής της Βουλής Χρήστος Μαρκογιαννάκης

Συγκλονισμένος από τα στοιχεία του πορίσματος του ΣΔΟΕ δηλώνει ο πρόεδρος της Προανακριτικής Επιτροπής της Βουλής που ερευνά την υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ, Χρήστος Μαρκογιαννάκης.
"Με το πόρισμα δεν μπορώ να κοιμηθώ" δήλωσε στο Mega, εξηγώντας πως υπάρχουν χιλιάδες μεγαλοκαταθέτες που έχουν μεταφέρει τα χρήματά τους στο εξωτερικό.
"Πρόκειται για δεξαμενή, από την οποία θα μπορούσαμε να πάρουμε χρήματα. Αν τα παίρναμε νωρίτερα ίσως δεν θα πηγαίναμε στο μνημόνιο", συμπλήρωσε.
Ο Χρήστος Μαρκογιαννάκης επισήμανε πως το πόρισμα του ΣΔΟΕ έχει πολύ μεγάλη αξία για την υπόθεση, τονίζοντας πως "εάν το περιεχόμενο του πορίσματος είναι όπως το εμφανίζει το ΣΔΟΕ, φαίνεται πως ο κ.Παπακωνσταντίνου είχε λόγο να έχει εμπλακεί στην υπόθεση".
"Με τη διαγραφή των ονομάτων από τη λίστα υπήρχε η προσδοκία να μην γίνει έλεγχος", υπογράμμισε.
Ο πρόεδρος της Προανακριτικής Επιτροπής δήλωσε ακόμη ότι "αποδιοπομπαίος τράγος δεν είναι κανένας" και προσέθεσε πως για τον Γιώργο Παπακωνσταντίνου ισχύει το τεκμήριο της αθωότητας.
"Είναι άδικο να τον βαφτίζουμε ως φυλακισμένο. Καταλαβαίνω τη συναισθηματική του φόρτιση", σημείωσε.

Ο νόμος για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά στο επίκεντρο της συνάντησης Κ. Χατζηδάκη με την τρόικα

Οι αλλαγές στον Τειρεσία, αλλά και οι νομοθετικές ρυθμίσεις για την απελευθέρωση επαγγελμάτων και υπηρεσιών, καθώς και η απορρόφηση των κονδυλίων του ΕΣΠΑ, αποτέλεσαν το αντικείμενο της συνάντησης του υπουργού Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη με τους επικεφαλής της τρόικας, από την οποία απουσίαζε ο Πόουλ Τόμσεν (ΔΝΤ).

 

Στο επίκεντρο της συνάντησης, η οποία διήρκεσε μια ώρα και 45 λεπτά, βρέθηκαν επίσης οι αλλαγές στον νόμο Κατσέλη για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά και οι ρυθμίσεις για τους ενήμερους οφειλέτες.

Αδιευκρίνιστο παραμένει μέχρι στιγμής αν συζητήθηκε και το θέμα των πλειστηριασμών, το οποίο επιδιώκει να «ανοίξει» η τρόικα.

Έρχεται στην Αθήνα η «μεγάλη κυρία της τζαζ» Νταϊάνα Κρολ

Η μεγάλη ντίβα της τζας, Νταϊάνα Κρολ έρχεται στην Ελλάδα για μία μοναδική συναυλία στο Ωδείο Ηρώδου του Αττικού τη Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013.

Η Νταϊάνα  Κρόλ στο Ηρώδειο

 «Μεγάλη κυρία της τζαζ», «Λευκή με φωνή Μαύρης Ντίβας», «Σκηνική ενσάρκωση της σαγήνης», «Η Ιέρεια της ακουστικής απόλαυσης με τα χρυσά δάκτυλα», «Βαθιά-βελούδινη φωνή που χαϊδεύει τις αισθήσεις εντυπωσιάζοντας, μαγεύοντας και συγκινώντας», «Το λευκό πρόσωπο της τζαζ», «Κορυφαία ερμηνεύτρια που χρησιμοποιεί τους στίχους σαν βέλη, στοχεύοντας το κέντρο κάθε ευαίσθητης καρδιάς». 

Από την μία λοιπόν η αποθέωση της διεθνούς κριτικής με τους άφθονους υπερθετικούς χαρακτηρισμούς, παράλληλα βέβαια με την αναμφισβήτητη λατρεία του παγκοσμίου κοινού. Από την άλλη, η εκπληκτική στατιστική: 115 εκατομμύρια δίσκοι κατατάσσουν την Νταϊάνα Κρόλ στην ελίτ των καλλιτεχνών με τις υψηλότερες πωλήσεις όλων των εποχών, κάτι που επιβεβαιώνει από τον Δεκέμβρη του 2009 το περιοδικό Billboard, αλλά και το γεγονός ότι είναι η μόνη jazz τραγουδίστρια που ευτύχησε να δει 8 άλμπουμ της να εκτοξεύονται κατευθείαν στην κορυφή του jazz chart.
Από κοντά, τα 19 χρυσά και πλατινένια άλμπουμ, τα πολυάριθμα κορυφαία μουσικά βραβεία που ανάμεσά τους συγκαταλέγονται και 2 Grammy και φυσικά οι απίστευτες συνεργασίες κορυφής, όπως αυτή με τον σύζυγό της Elvis Costello αλλά και τα υπόλοιπα ιερά τέρατα της διεθνούς μουσικής σκηνής, τον Paul Mc Cartney, την Barbra Streisand, τον Ray Charles, την Norah Jones, τον B.B. King, τον Tony Bennet!

Η διάσημη καναδή τραγουδίστρια, πιανίστρια, στιχουργός, συνθέτης και παραγωγός Νταϊάνα  Κρόλ, κατέκτησε ταχύτατα και παγκόσμια αναγνώριση και καταξίωση, αναγορεύτηκε σε λαμπερό αστέρι της διεθνούς showbiz, και κατοχύρωσε επάξια μία από τις κορυφαίες θέσεις στην ιστορία της jazz, αφού με το απίστευτα ανοιχτό καλλιτεχνικό της πνεύμα και το τεράστιο target group των θαυμαστών της, ήταν η μόνη που διεύρυνε τόσο πολύ τους ορίζοντες και πολλαπλασίασε το κοινό του συγκεκριμένου μουσικού είδους.

Πέρα από τους συντριπτικούς και πρωτόγνωρους αριθμούς, πέρα από τις μοναδικές διακρίσεις της, πέρα από την αναμφισβήτητη και διαχρονική καλλιτεχνική αξία των δίσκων της, όπως το «All For You: Α dedication to the Nat King Cole Trio», το «The Look of Love», το «Love Scenes» ή το «The Girl in the Other Room», τα σχόλια των ίδιων των συναδέλφων της, κομίζουν  ίσως την μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία στο ταλέντο και στην προσωπικότητα της Νταϊάνα Κρόλ.

Σχόλια επιθυμίες που μιλούν για την πανάξια διάδοχο της Μπίλι Χόλιντεϊ ή άλλα που πάνε ακόμη πιο μακριά, όπως αυτό της Ντι Ντι Μπριτζγουότερ που «ομολογεί» πως η Καναδή superstar, είναι η «μόνη λευκή που τραγουδάει στ’ αλήθεια jazz»!
Φέτος, στο πλαίσιο της παγκόσμιας περιοδείας της που ένας σταθμός της θα είναι και η Αθήνα, την 1η Ιουλίου στο Ηρώδειο, μας φέρνει στις μελωδικές αποσκευές της – εκτός τις πασίγνωστες μεγάλες επιτυχίες της – και τον θησαυρό του νέου της άλμπουμ.
Το περίφημο Glad Rag Doll, ο ενδέκατος και «σοβαρότερος» δίσκος της, αποτελεί το εξαιρετικό αποτέλεσμα μίας άκρως επιτυχημένης συνεργασίας με τον κορυφαίο παραγωγό T Bone Burnett που το όνομά του έχει ταυτιστεί με την Αμερικάνικη μουσική παράδοση και τεράστια ονόματα όπως ο Elton John, o Leon Russell, ο Elvis Costello, o Roy Orbison κτλ.
Η ευτυχής αυτή συγκυρία ολοκληρώνεται από την σπουδαία ορχήστρα, με την ίδια την δεινή σολίστρια στο πιάνο και άλλους θρυλικούς μουσικούς, σαν τον «κιθαρίστα-όνειρο για κάθε ιδανική ηχογράφηση», τον μόνιμο συνεργάτη του Tom Waits, τον φημισμένο Marc Ribot.

Πάνω απ’ όλα όμως, κυριαρχεί το ίδιο το περιεχόμενο. Μεγάλα, λατρεμένα και αλησμόνητα τραγούδια του μεσοπολέμου, χρυσές επιτυχίες από τις δεκαετίες του ’20 και του ’30, τραγούδια που αγαπούσε και μάζευε ο πατέρας της, τραγούδια σοφά επιλεγμένα, όπου η jazz γοητεία συνυπάρχει αρμονικά με την αισθαντικότητα των μπλουζ και σόουλ, τις τρυφερές πινελιές των βαλς και σουίνγκ, την ανατρεπτικότητα του ροκ!

Να συνθέτουν ένα δίσκο με «αποστολή», ένα ντελικάτο ταξίδι στις ρίζες και στην πρώιμη εποχή της jazz και του blues, μία συναρπαστική και περιπετειώδη εξερεύνηση νέων ήχων, σχεδιασμένη μακριά από νοσταλγίες, ακροβασίες και ευκολίες, με φρεσκάδα αλλά και σεβασμό, με αμεσότητα και ειλικρίνεια.

Τραγούδια μεστά, με όγκο και πλούσια ενορχήστρωση, ηχογραφημένα με μαεστρία και ερμηνευμένα ιδανικά από μία μεγάλη φωνή στη φάση της πλήρους ωρίμανσης της, αέρινη σαν χάδι, κοντράλτα, συγκινημένη και συγκινητική, πρόσφορη όσο ποτέ συναισθηματικά, αφού πλέον έχει ζήσει, έχει βιώσει, έχει να αφηγηθεί!
Τραγούδια που αποδίδουν και αναδεικνύουν καθολικά και συμπυκνωμένα το μοναδικό φαινόμενο «Diana Krall», από τη δεινότητα στο πιο ροκ εν ρολ – παρά ποτέ – πιάνο της, ως την ξέχειλη από πυγμή και γνώση, εκφραστική – πλην όμως μινιμαλιστική – ερμηνεία της.
Αυτό ακριβώς που την κάνει να ξεχωρίζει, που την τοποθετεί δίπλα στις ιστορικές μορφές της jazz και την ενσωματώνει στη μουσική μυθολογία.

Μ’ αυτά άλλα και τα άλλα δικά της μεγάλα τραγούδια, στην ωριμότερη στιγμή της η Νταϊάνα Κρόλ, έρχεται μία όμορφη καλοκαιρινή βραδιά, την Δευτέρα 1 Ιουλίου στο  Ωδείο Ηρώδου Αττικού, για να αγγίξει μαζί μας τα άστρα, να μας κάνει να ονειρευτούμε, να μας μαγέψει, να μας χαρίσει την υπέρτατη πνευματική εμπειρία της μυσταγωγίας και την υπέρτατη χαρά της αληθινής απόλαυσης και διασκέδασης!


Χαιρετίζοντας την επίσκεψη της Diana Krall στην Αθήνα ο Πρέσβης του Καναδά, κύριος Robert W. Peck δήλωσε:
"Με την ευκαιρία του εορτασμού των 70 χρόνων Ελληνο-Καναδικών σχέσεων, χαίρομαι ιδιαίτερα που η μεγάλη τζαζ τραγουδίστρια Diana Krall θα εμφανιστεί στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού την 1η Ιουλίου, ημέρα της εθνικής εορτής του Καναδά, στο πλαίσιο της περιοδείας της για την παρουσίαση του καινούριου της άλμπουμ που κυκλοφορεί από την Verve Music".
"Η κυρία Diana Krall, μία υπερήφανη Καναδή και μέλος του Τάγματος του Καναδά, είναι μια σπουδαία διεθνής πρέσβειρα της τζαζ», δήλωσε ο Πρέσβης του Καναδά Robert Peck.
"Παραστάσεις όπως αυτή με καλλιτέχνες παγκόσμιας εμβέλειας αναδεικνύουν την πόλη της Αθήνας ως κορυφαίο πολιτιστικό κέντρο και συμβάλλουν στην ενίσχυση του τουρισμού".
Ο Πρέσβης εξέφρασε επίσης τις ευχαριστίες του προς το Υπουργείο Τουρισμού και το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού και συνεχάρη τον μεγάλο χορηγό Chivas Regal και τον υποστηρικτή Collier's International Hellas για τη γενναιόδωρη χορηγία τους.

Ο κύριος Christophe Lemarié, CEO της Pernod Ricard Hellas δήλωσε:
"Όλοι εμείς στην Pernod Ricard Hellas, νιώθουμε ευτυχείς που μας δόθηκε η ευκαιρία να μοιραστούμε πολύτιμες στιγμές με την κυρία Diana Krall στο μαγικό θέατρο Ηρώδου Αττικού, την 1η Ιουλίου, ως χορηγοί της συναυλίας με το κορυφαίο μας brand, Chivas Regal. Είμαι πεπεισμένος ότι έχουμε τον τέλειο συνδυασμό για μία αξέχαστη πολιτιστική εμπειρία στην Αθήνα».

Η κυρία Ana Vukovic, Managing Director της Colliers International Hellas σχολίασε:
«Με ιδιαίτερη χαρά η ομάδα της Colliers International Hellas, θα καλωσορίσει την πρέσβειρα της τζαζ Diana Krall σε μια και μοναδική συναυλία την 1η Ιουλίου στο θέατρο Ηρώδου Αττικού, συμμετέχοντας ως υποστηρικτής της βραδιάς. Αδιαμφισβήτητα η μαγευτική μουσική της κα Krall θα σηματοδοτήσει τη βραδιά ως ένα ανεπανάληπτο πολιτιστικό γεγονός όπου θα έχουμε όλοι τη μοναδική ευκαιρία να εξευρενήσουμε διαφορετικές πολιτιστικές νότες.»


Σημείωση:
Η συναυλία είναι μία παραγωγή της καλλιτεχνικής εταιρείας ΛΑΒΡΥΣ, τελεί υπό την αιγίδα του Ελληνικού Υπουργείου Τουρισμού και της Καναδικής Πρεσβείας και παρουσιάζεται στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών επ’ ευκαιρίας της Εθνικής Γιορτής του Καναδά (1 Ιουλίου) και τον εορτασμό των 70 χρόνων σύναψης διπλωματικών σχέσεων ανάμεσα σε Καναδά και Ελλάδα, τονίζοντας τους ιδιαίτερα στενούς δεσμούς ανάμεσα στις δύο χώρες και λαούς.

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

«Όταν υπάρχουν ελλείψεις στα νοσοκομεία με ενοχλεί η λαγνεία για το σινεμά, την τέχνη»

Η Πέννυ Παναγιωτοπούλου επιστρέφει με τη μεγάλου μήκους ταινία "September", η οποία θα λάβει μέρος στο επίσημο διαγωνιστικό τμήμα του 48ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Κάρλοβι Βάρι (28/6 -6/7). 
Η ταινία εστιάζει σε "μικρές λεπτομέρειες της καθημερινής ζωής και αποχρώσεις, που για άλλους δεν σημαίνουν τίποτε", όμως για την Πέννυ Παναγιωτοπούλου "συνιστούν την ουσία μιας ύπαρξης και εντέλει την ίδια τη ζωή", όπως αναφέρει η σκηνοθέτις των βραβευμένων "Δύσκολων Αποχαιρετισμών: ο Μπαμπάς μου" (είχε αποσπάσει για τον μικρό πρωταγωνιστή της, Γιώργο Καραγιάννη, το βραβείο πρώτου ανδρικού ρόλου στο Φεστιβάλ του Λοκάρνο το 2002). 

Το θέμα της ταινίας "ακουμπά" σε ανθρώπινες σχέσεις και καταστάσεις που προϋπήρχαν της σημερινής οικονομικής και κοινωνικής κρίσης.

Η υπόθεση απλή, αφηγείται με δύναμη τη ζωή της Άννας (Κόρα Καρβούνη), μιας 30χρονης κοπέλας που ζει μια ήσυχη ζωή, με μόνη "οικογένεια" τον σκύλο της, τον Μανού και η οποία διαλύεται όταν μια μέρα ο Μανού πεθαίνει. Τον θάβει στον κήπο της οικογένειας, απέναντι από το σπίτι της. Η ταφή εκτός από το πένθος, φέρνει στην επιφάνεια και την ανάγκη της να ανήκει σε μια οικογένεια. O ξαφνικός θάνατος του σκύλου, ανατρέπει την ήσυχη καθημερινότητα της ηρωϊδας και η ευτυχισμένη οικογένεια με τον μεγάλο κήπο, γίνεται για λίγο το καταφύγιό της. 

Το σενάριο, συνυπογράφει η σκηνοθέτις με την Κάλια Παπαδάκη
H ταινία "September" είναι ένα μελαγχολικό τέλος αλλά και μια καινούργια αρχή, σαν τον μήνα Σεπτέμβρη, όπως υποδηλώνει και ο τίτλος της, λέει μεταξύ άλλων στη συνέντευξη που παραχώρησε στοΑΠΕ-ΜΠΕ η Πένυ Παναγιωτοπούλου. 

Ερώτηση: Προσπαθείς να εκφράσεις ψυχικές καταστάσεις και διεργασίες που δύσκολα μεταφέρονται στον κινηματογράφο, ιδίως σε μια ταινία που πιάνεται από τις λεπτομέρειες. Πώς τα καταφέρνεις; 

Απάντηση: Δουλεύοντας για πολλά χρόνια ανθρωποκεντρικά ντοκιμαντέρ με λίγα μέσα, έμαθα πως οι άνθρωποι συχνά, διηγούμενοι τις ιστορίες τους, λένε ταυτόχρονα και μια άλλη ιστορία την οποία δεν γνωρίζουν ότι την λένε. Και συνήθως, αυτή είναι και η σημαντικότερη. Αυτό προσπαθώ να κάνω κι όταν προετοιμαζόμαστε με τους ηθοποιούς, διαβάζοντας το σενάριο. Προσπαθούμε να βρούμε τις ρωγμές, που μπαίνει αυτό το φως που φωτίζει εκείνο που δεν λέγεται. Όταν παραδεχτείς πως υπάρχει, μπορείς και να το αποτυπώσεις. Δεν ξέρω αν τα καταφέρνω αλλά τουλάχιστον το προσπαθώ. 

Ερ: Ποιοι χαρακτήρες σου αρέσουν; 

Απ: Αυτοί που δεν είναι και πολύ "γειωμένοι". Που ενώ κάνουν κάτι πολύ συμβατικό, δεν είναι. Όπως η ηρωϊδα μου, που ζει ειρηνικά και ήσυχα, έχει την δουλειά της, το σκύλο της και διάθεση καθόλου συμβατική. Αυτοί οι άνθρωποι θα μπορούσαν να είναι κάπου αλλού, πιο έξω και πέρα από αυτό που ζουν. Η ταινία μου παίζει επίσης με το όριο του τι είναι αυτό που αποκαλούμε μέσος όρος και τι δεν είναι , τι σημαίνει προσωπικός δρόμος για την ευτυχία για κάποιον και τι για κάποιον άλλον. Όλα αυτά εναλλάσσονται . Αυτό κάνει και η Άννα. Θα μπορούσα να περιγράψω την Κόρα (Καρβούνη) που την υποδύεται, σαν μια "μακρόστενη γυναίκα" κατά μια έννοια, που έχει τα πόδια της στη γη και το κεφάλι στον ουρανό. 

Ερ: Συνδέονται οι "Δύσκολοι αποχαιρετισμοί: ο Mπαμπάς μου" με το "September"; 

Απ: Οι δύο ταινίες είναι διαφορετικές και ως προς την ιστορία τους και ως προς την κινηματογραφική τους γραφή. Οι "Δύσκολοι αποχαιρετισμοί" ήταν μια λυρική/ποιητική ταινία. Το "September" ασχολείται με την ύπαρξη, την αναζήτηση της ευτυχίας, την ιδέα να ανήκεις κάπου, να θέλεις να γίνεις μέρος ενός κόσμου που μπορεί κάποιες φορές να σε πετάξει έξω. 


Ερ: Η γυναίκα της γειτονικής οικογένειας, η Σοφία (Μαρία Σκουλά), για ποιο λόγο μπαίνει σε αυτή την φιλία με την Άννα; 

Απ: Στην πραγματικότητα η Άννα, είναι η γυναίκα που μπορεί να γίνει ή να υπήρξε η Σοφία. Ο άντρας της (Νίκος Διαμαντής), φοβάται τη μοναξιά, όπως συνήθως οι περισσότεροι άντρες. Η Σοφία όμως καταλαβαίνει την Άννα. Κι όταν κάτι το κατανοείς δεν το διώχνεις. Από την άλλη σε τρομάζει, γιατί σου ανοίγει και μια κερκόπορτα στο μυαλό σου ότι η ζωή σου θα μπορούσε να ήταν και κάπως αλλιώς. Κι αυτό μπορεί να είναι και τρομακτικό και επιθυμητό. 

Ερ: Η ταινία είναι ελληνογερμανική συμπαραγωγή. Αν δεν είχες τη στήριξη του καναλιού ZDF, θα μπορούσες να την κάνεις; 

Απ: Ναι, θα την έκανα με ακόμα λιγότερα μέσα. Γιατί εκεί που είχα φτάσει δεν μπορούσα παρά να την κάνω. 

Ερ: Πώς σχολιάζεις την δυναμική παρουσία των Ελλήνων σκηνοθετών στα ξένα Φεστιβάλ; Πριν μια δεκαετία δεν συνέβαινε αυτό. 

Απ: Και η ζωή μας δεν έχει αλλάξει πολύ; Πώς να μην αλλάξει και το σινεμά. Εξελίσσεται και οι σκηνοθέτες είναι μέρος αυτής της εξέλιξης. Οι ταινίες, φτιάχνονται πλέον πιο εύκολα, πιο γρήγορα, πιο φτηνά. Οι εικόνες που βλέπουμε καθημερινά στο διαδίκτυο, διαμορφώνουν κατά κάποιο τρόπο μια γενιά κινηματογραφιστών πολύ πιο εξωστρεφή από την παλαιότερη. Αυτό όμως πρώτον, δεν ισχύει μόνο για τη χώρα μας και δεύτερον, δεν σημαίνει ότι κάποιος πρέπει να πετάει όλα τα παλιά. Πολλές ελληνικές ταινίες στο παρελθόν ίσως σε δυσκολότερους καιρούς, είχαν διεισδύσει σε ξένες αγορές. Τώρα είμαστε και λίγο στη μόδα! 

 
Ερ: Εξαγώγιμο πολιτιστικό προϊόν ο ελληνικός κινηματογράφος, πορεύεται αβοήθητος από την πολιτεία… 

Απ: Σε μια κοινωνία που καταρρέει, δεν έχω την έπαρση ότι δεν δίνουν λεφτά για ταινίες. Όταν υπάρχουν προβλήματα που καίνε τον κόσμο, π.χ οι ελλείψεις στα νοσοκομεία και στα φάρμακα, μ΄ ενοχλεί η λαγνεία για το σινεμά, την τέχνη. Όπως είχε πει κάποιος, "δεν είμαστε και Φράνσις Φορντ Κόπολα να κάνουμε και σινεμά και νοσοκομεία". Από την άλλη, οι κινηματογραφιστές δεν θα μείνουμε στο περιθώριο. Γιατί είναι σαφές ότι με την ίδια έλλειψη σοβαρότητας που η πολιτεία αντιμετωπίζει τα καυτά προβλήματα της κοινωνίας, αντιμετωπίζει και τον πολιτισμό. Ίδια σφαγή, σε μικρότερη κλίμακα. Στον κινηματογράφο δεν υπάρχει μόνο ο σκηνοθέτης με το έργο του αλλά και μια μηχανή ανθρώπων και εργατοωρών που τη σκοτώνεις. 

Ερ: Γίνονται πολλά γύρω μας, παρά την ύφεση. Ταινίες, θέατρα, συναυλίες, εκθέσεις. Τα παρακολουθείς; 

Απ: Πολλά γίνονται. Τι μένει όμως που να σε βαραίνει και να σε συντροφεύει στο τέλος της ημέρας; 

Πηγή: ΑΜΠΕ, nooz.gr , grafida-sintikis.blogspot.gr 

Αποχωρεί ο Ν. Νανόπουλος από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της Eurobank


Αθήνα
Την επιθυμία του να μην είναι υποψήφιος για τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της Eurobank κατά την Τακτική Γενική Συνέλευση της 27ης Ιουνίου, που θα εκλέξει νέο διοικητικό συμβούλιο λόγω λήξης θητείας του σημερινού, γνωστοποίησε ο Νικόλαος Νανόπουλος, με επιστολή του στα μέλη του ΔΣ της τράπεζας.

Ο κ. Νανόπουλος, ο οποίος θα εξακολουθήσει να ασκεί τα καθήκοντά του μέχρι την εκλογή του νέου ?ιοικητικού Συμβουλίου, εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι η Eurobank, αξιοποιώντας τα μοναδικά της προτερήματα και τις ικανότητες του προσωπικού της, θα μπορέσει, στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται για το τραπεζικό μας σύστημα, να χτίσει μια νέα πορεία επιτυχιών και κατακτήσεων.

Ο κ. Νανόπουλος από το 1990 έως το 1995 ασκούσε καθήκοντα Γενικού Διευθυντή στην Ευρωεπενδυτική Τράπεζα. Από το 1996, όταν η Ευρωεπενδυτική Τράπεζα μετονομάσθηκε σε Eurobank, ανέλαβε την θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου της EFG Eurobank A.E, την οποία διατήρησε για 17 συνεχόμενα χρόνια.

10/06/2013
Πηγή: www.in.gr, e-forologia.gr ,grafida-sintikis.blogspot.gr

«Όχι» της Ντόρτμουντ σε Μπάγερν για τον Λεβαντόφσκι

Δεν παραχωρείται ο Ρόμπερτ Λεβαντόφσκι. Ο πρόεδρος της Ντόρτμουντ, Χανς Γιοακίμ Γουάτσκε, θέλησε να βάλει τέλος στη φημολογία περί πώλησης του Πολωνού σταρ στην Μπάγερν Μονάχου. 

Ο γερμανικός Τύπος επιμένει ότι η ομάδα του Μονάχου είναι αποφασισμένη να καλύψει το ποσό με το οποίο έχει «κοστολογηθεί» η μεταγραφή του Λεβαντόφσκι από τη Ντόρτμουντ, αλλά ο Γουάτσκε ήταν κατηγορηματικός: «Ο Ρόμπερτ δεν θα φύγει από την ομάδα και δεν θα πάει στην Μπάγερν. Αυτό είναι οριστικό», τόνισε σχετικά ο πρόεδρος της Μπορούσια και συνέχισε: «Εχουμε ενημερώσει σχετικά τον Ρόμπερτ και τον ατζέντη του ότι δεν υπάρχει περίπτωση να συναινέσουμε στη μεταγραφή αυτή.»

ΠΗΓΗ sigmalive.com , grafida-sintikis.blogspot.gr

Διαβάστηκε το γονιδίωμα της πάπιας

ΟΠΛΟ ΓΙΑ ΤΗ ΓΡΙΠΗ
Διαβάστηκε το γονιδίωμα της πάπιας
Κινέζοι, Βρετανοί και άλλοι επιστήμονες αποκωδικοποίησαν για πρώτη φορά το γονιδίωμα της πάπιας, γεγονός που θα δώσει στους επιστήμονες νέες δυνατότητες στην μάχη κατά των διαφόρων στελεχών της γρίπης των πτηνών.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Γιανγουέν Λι του Αγροτικού Πανεπιστημίου της Κίνας και του Ινστιτούτου Γενωμικής του Πεκίνου, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό γενετικής "Nature Genetics", πέτυχαν την πλήρη αλληλούχιση του γενετικού υλικού της αγριόπαπιας (Anas platyrhynchos).

Μεταξύ των ζώων, η πάπια είναι ένα από τα κυριότερα είδη που αποτελούν φορείς των ιών Α της γρίπης των πτηνών, με πιο πρόσφατο επεισόδιο τη νέα επιδημία από το στέλεχος Η7Ν9, που ξέσπασε στην Κίνα φέτος τον Φεβρουάριο, έχοντας ήδη οδηγήσει στον θάνατο 36 ανθρώπους και προκαλώντας ζημιές ύψους 6,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων στην κινεζική οικονομία.

Η πάπια, αν και φιλοξενεί τον ιό στο σώμα της, συχνά δεν εμφανίζει συμπτώματα της ασθένειας. Η ανάγνωση του γονιδιώματός της θα επιτρέψει στους επιστήμονες να καταλάβουν καλύτερα τους μηχανισμούς αλληλεπίδρασης ανάμεσα στο συγκεκριμένο πτηνό και στους ιούς της γρίπης.

Οι ερευνητές ανέλυσαν το DNA μιας υγιούς θηλυκής πάπιας Πεκίνου ηλικίας δέκα εβδομάδων και, παράλληλα, έκαναν συγκριτικές γενετικές αναλύσεις σε δύο άλλες πάπιες που είχαν μολυνθεί από τον ιό της γρίπης.

Η γενετική ανάλυση δείχνει πως η υδρόβια πάπια διαθέτει μοναδικά γονίδια, που δεν υπάρχουν στα άλλα συγγενικά πτηνά, την κότα ή τη γαλοπούλα. Οι επιστήμονες, ακόμα, εντόπισαν στην πάπια γονίδια που μεταβάλλουν τον τρόπο έκφρασής τους λόγω της μόλυνσης από τον ιό της γρίπης. Επίσης, βρήκαν γενετικούς παράγοντες που βοηθούν το ανοσοποιητικό σύστημα της πάπιας να «απαντήσει» στον ιό.

Όπως είπε ο Λι, «η μελέτη φέρνει στο φως πολύ σημαντικά στοιχεία για την καλύτερη κατανόηση της αλληλεπίδρασης ανάμεσα στην πάπια και στον ιό της γρίπης. Έτσι, οι επιστήμονες θα είναι σε θέση να εξερευνήσουν σε περισσότερο βάθος τους μηχανισμούς εξάπλωσης και μόλυνσης της γρίπης των πτηνών».

Link: Για την πρωτότυπη επιστημονική εργασία (με συνδρομή) στη διεύθυνση:
http://www.nature.com/ng/journal/vaop/ncurrent/abs/ng.2657.html

Το πολύ Facebook χωρίζει ζευγάρια

Το Facebook κάνει καλό στην κοινωνική ζωή, αλλά όχι κατ' ανάγκη και στην ερωτική. Η υπερβολική χρήση του κοινωνικού δικτύου μπορεί να κάνει σοβαρή -έως ανεπανόρθωτη- ζημιά στις σχέσεις μερικών ζευγαριών.

Η μελέτη δείχνει ότι τα κοινωνικά δίκτυα έχουν μεν φέρει επανάσταση στον τρόπο οι άνθρωποι επικοινωνούν, όμως παράλληλα υπάρχει και η άλλη όψη του νομίσματος, καθώς μπορεί να αποδειχτούν καταστροφικά για μια σχέση ή ένα γάμο.
Οι ερευνητές των πανεπιστημίου του Μισούρι και της Χαβάης, με επικεφαλής τον δρα Ράσελ Κλέιτον, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό κυβερνο-ψυχολογίας, συμπεριφοράς και κοινωνικής δικτύωσης "Journal of Cuberpsychology, Behavior and Social Networking", προσέγγισαν χρήστες του Facebook ηλικίας 18 έως 82 ετών και τους ζήτησαν να αναφέρουν πόσο συχνά χρησιμοποιούν το κοινωνικό δίκτυο και σε ποιό βαθμό προκαλούνται συγκρούσεις με τους νυν ή τους πρώην συντρόφους τους εξαιτίας της ενασχόλησής τους με το Facebook.
Η έρευνα έδειξε ότι όσο υψηλότερη είναι η χρήση του κοινωνικού δικτύου, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα τριβών, τσακωμών, απιστίας, χωρισμού και διαζυγίου. Όπως είπε ο Κλέιτον, όσο πιο πολύ κάποιος χρησιμοποιεί το Facebook, τόσο συχνότερα μπαίνει στον πειρασμό να παρακολουθεί κρυφά τις ηλεκτρονικές (και λοιπές) δραστηριότητες του/της συντρόφου του στο διαδίκτυο, πράγμα που αυξάνει τον βαθμό ζήλιας. Η ζήλια, με τη σειρά της, ανοίγει το δρόμο για προστριβές στο ζευγάρι.
Επιπλέον, σύμφωνα με τους ερευνητές, οι συχνοί χρήστες του Facebook είναι πιθανότερο να έρχονται σε online επαφές με πρώην συντρόφους τους, γεγονός που διευκολύνει την αναζωογόνηση μιας παλαιότερης ερωτικής σχέσης και την απιστία (συναισθηματική ή και πραγματική) απέναντι στον/στην τωρινό σύντροφο.
Όπως ανέφερε ο Κλέιτον, αυτή η απειλή είναι πιο υπαρκτή για τα νέα ζευγάρια που δεν έχουν ακόμα κλείσει τρία χρόνια σχέσης. "Αυτό δείχνει πως το Facebook είναι δυνητική απειλή για τις σχέσεις που δεν έχουν πλήρως ωριμάσει", τόνισε και συνέστησε στα "φρέσκα" ζευγάρια να μην περνάνε ατελείωτες ώρες στο κοινωνικό δίκτυο (και τους πειρασμούς του). "Ο περιορισμός της χρήσης του Facebook σε λελογισμένα και υγιή επίπεδα μπορεί να μειώσει τις συγκρούσεις ιδίως στα νέα ζευγάρια, όπου ακόμα ο ένας μαθαίνει τον άλλο", πρόσθεσε.
Πηγή:ΑΠΕ-ΜΠΕ, news247.gr ,grafida-sintikis.blogspot.gr 

Ο Ερντογάν προειδοποιεί τους διαδηλωτές ότι η υπομονή του εξαντλείται

Ο πρωθυπουργός της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν προειδοποίησε τους διαδηλωτές, που κατεβαίνουν στους δρόμους όλης της χώρας απαιτώντας την παραίτηση του, ότι η υπομονή του έχει τα όρια της και συνέκρινε την τωρινή αναταραχή με την προσπάθεια του στρατού έξι χρόνια πριν να περιορίσει την εξουσία του.
Υπερασπίζεται το νόμο της ποτοαπαγόρευσης ο Ερντογάν

«Σήμερα, είμαστε ακριβώς εκεί που βρισκόμασταν στις 27 Απριλίου 2007» είπε ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν. Τότε ο στρατός είχε καταγγείλει τα σχέδια εκλογής του Αμπντουλάχ Γκιούλ, συνιδρυτή με τον Ερντογάν του κόμματος Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (ΑΚP), στην προεδρία της Δημοκρατίας. Η κίνηση αυτή έδωσε στο AKP ευρύ έλεγχο του κρατικού μηχανισμού και των στρατηγών.«Υπάρχει ένα όριο στην υπομονή, και εκείνοι που παίζουν με την πολιτική και κρύβονται πίσω από τους διαδηλωτές θα πρέπει πρώτα να μάθουν τι σημαίνει πολιτική» είπε ο Ερντογάν. 

Οι ειδικές δυνάμεις της αστυνομίας χρησιμοποιώντας δακρυγόνα και κάνοντας χρήση νερού επιχείρησαν να διαλύσουνν τις αντικυβερνητικές διαδηλώσεις από την πλατεία στην πρωτεύουσα, Άγκυρα, μόλις λίγα χιλιόμετρα από το σημείο όπου μιλούσε ο Ερντογάν. Ο Τούρκος πρωθυπουργός μετείχε σε έξι μεγάλες συγκεντρώσεις την Κυριακή, ως αντίμετρο απέναντι στις αντικυβερνητικές διαδηλώσεις που οδήγησαν στις μεγαλύτερες και χειρότερες ταραχές των δέκα ετών της εξουσίας Ερντογάν.

Ένας 29χρονος πρώην πράκτορας αποκάλυψε το μυστικό πρόγραμμα παρακολουθήσεων των ΗΠA

«ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ»

ΗΠΑ: Πρώην εργαζόμενος στην CIA αποκάλυψε το «φακέλωμα» εκατομμυρίων πολιτών

Ένας 29χρονος πρώην εργαζόμενος στην CIA, ήταν η κύρια πηγή για τα δημοσιεύματα της αμερικανικής Washington Post και του βρετανικού Guardian σχετικά με τα προγράμματα παρακολουθήσεων της αμερικανικής Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών(NSA).
ΗΠΑ: Πρώην εργαζόμενος στην CIA αποκάλυψε το «φακέλωμα» εκατομμυρίων πολιτών
«Δεν θέλω να ζήσω σε μια κοινωνία που κάνει αυτού του είδους τα πράγματα ... Δεν θέλω να ζήσω σε έναν κόσμο όπου τα πάντα που κάνουν και λένε καταγράφονται. Αυτό δεν είναι κάτι που είμαι πρόθυμος να υποστηρίξω ή να ζήσω με αυτό», είπε στην εφημερίδα Guardian, η οποία δημοσίευσε βίντεο με τη συνέντευξη του στην ιστοσελίδα της.
«Η NSA έχει δημιουργήσει μια υποδομή που της επιτρέπει να παρακολουθεί σχεδόν τα πάντα. Με αυτή την ικανότητα, η συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπινων επικοινωνιών αυτόματα είναι σε στόχευση. Αν ήθελα να δω τα email σας ή το τηλέφωνο της συζύγου σας, το μόνο που έχω να κάνω είναι να χρησιμοποιήσω τις παρακολουθήσεις. Μπορώ να αποκτήσω “εισιτήριο” για τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τους κωδικούς πρόσβασης, τα αρχεία τηλεφώνου, τις πιστωτικές κάρτες», είπε ο Έντουαρντ Σνόουντεν.
Ο 29χρονος είπε ακόμη ότι έφυγε από τη Χαβάη όπου εργαζόταν, εγκαταλείποντας τη φίλη του χωρίς να της πει που πηγαίνει για να μην την εκθέσει σε κίνδυνο, ανέφερε ότι αποκαλύπτοντας τις παρακολουθήσεις γνώριζε το ρίσκο που παίρνει, αλλά πιστεύει ότι η δημοσιοποίηση των αποκαλύψεων αξίζει τον κόπο. «Ο πρώτος φόβος μου είναι για την οικογένειά μου, τους φίλους μου, τους συνεργάτες μου. Για τον καθένα που έχει σχέση με μένα» είπε.
ΗΠΑ: Πρώην εργαζόμενος στην CIA αποκάλυψε το «φακέλωμα» εκατομμυρίων πολιτών
«Θα πρέπει να ζήσω με αυτό για το υπόλοιπο της ζωής μου» συμπλήρωσε. Μίλησε επίσης για την πρόθεσή του να εγκαταλείψει μια άνετη ζωή στη Χαβάη, όπου κέρδιζε περίπου 200.000 δολάρια το χρόνο. «Είμαι πρόθυμος να τα θυσιάσω όλα αυτά, επειδή δεν μπορώ να έχω καθαρή συνείδηση επιτρέποντας στην κυβέρνηση των ΗΠΑ να καταστρέφει την ιδιωτική ζωή, την ελευθερία, τις βασικές ελευθερίες στο Internet για όλους τους πολίτες σε όλο τον κόσμο».
Ο Σνόουντεν πριν από τρεις εβδομάδες, αντέγραψε τα απόρρητα έγγραφα της NSA στο γραφείο του στη Χαβάη, και είπε στον προϊστάμενο του ότι χρειάζεται «μια με δυο εβδομάδες άδεια» γιατί έχει ανάγκη να κάνει μια θεραπεία σχετικά με προβλήματα επιληψίας που τον ταλαιπωρούσαν, ανέφερε ο Guardian. Στις 20 Μαΐου μετέβη στο Χονγκ Κονγκ και υποστήριξε ότι πήγε εκεί διότι θεωρεί ότι υπάρχει ένα «πνεύμα δέσμευσης υπέρ των ελευθεριών της έκφρασης και στο δικαίωμα της πολιτικής διαφωνίας».
Πάντως μέσα σε λίγα από τη στιγμή που έγινε γνωστό το όνομα του από τον Guardian, ο Έντουαρντ Σνόουντεν μετατράπηκε σε έναν λαϊκό ήρωα. Σε ένα «αριστερό» αμερικανικό blog γράφτηκε: «Είναι κρίμα που ο Έντουαρντ Σνόουντεν δεν θα είναι 36 ετών στις 20 του Γενάρη του 2017, αλλιώς θα έπρεπε να θέσει υποψηφιότητα και να τον ψηφίσουν για τον επόμενο πρόεδρό μας».
Ο Guardian αποκάλυψε αυτή την εβδομάδα ότι οι υπηρεσίες ασφαλείας των Ηνωμένων Πολιτειών παρακολουθούν ηλεκτρονικά δεδομένα σχετικά με τις τηλεφωνικές κλήσεις από την εταιρεία Verizon, αλλά και διαδικτυακά δεδομένα από μεγάλες εταιρείες όπως η Google και το Facebook.
Η αποκάλυψη των μυστικών προγραμμάτων προκάλεσε εκτεταμένη συζήτηση στις Ηνωμένες Πολιτείες και στο εξωτερικό για την μεγάλη προσβασιμότητα στα διάφορα ηλεκτρονικά και διαδυκτιακά προγράμματα που έχει αποκτήσει η NSA την τελευταία δεκαετία. Πάντως Αμερικανοί αξιωματούχοι επιμένουν ότι η εν λόγω μυστική υπηρεσία λειτουργεί στο πλαίσιο του νόμου.
Ο Σνόουντεν ένας πρώην υπάλληλος που ασχολούταν με τεχνικά θέματα στην CIA, είπε ότι εργάζονταν στην «σούπερ-μυστική» NSA ως υπάλληλος της εταιρείας Booz Allen Hamilton και αποφάσισε να σπάσει τη σιωπή του, καθώς απογοητεύτηκε από τον Ομπάμα ο οποίος συνέχισε τις πολιτικές του προκατόχου του, Τζορτζ Μπους.
«Αν έκανε, στην πραγματικότητα τη διαρροή των δεδομένων της NSA, η αμερικανική κυβέρνηση πρέπει να επιδιώξει την δίωξη του», υποστήριξε ο ρεπουμπλικάνος γερουσιαστής Πίτερ Κίνγκ, καλώντας την Ουάσινγκτον να ζητήσει την άμεση έκδοσή του 29χρονου.
Ο Σνόουντεν που έχει διαφύγει και κρύβεται στο Χονγκ Κονγκ, αναφέρεται σε δημοσιεύματα ότι δεν έχει την πρόθεση να επιστρέψει στις Ηνωμένες Πολιτείες και «προτίθεται να ζητήσει άσυλο από όλες τις χώρες που πιστεύουν στην ελευθερία του λόγου και αντιδρούν στην θυματοποίηση της ιδιωτικής ζωής» και προσθέτει ότι ελπίζει πως οι αρχές δεν θα τον εκδώσουν στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ δηλώνει ότι σκοπεύει να ζητήσει πολιτικό άσυλο στην Ισλανδία, η οποία υποστηρίζει "όσους υπερασπίζονται την ελευθερία στο Ιντερνετ".
Το προξενείο των Ηνωμένων Πολιτειών και οι τοπικές αρχές αρνήθηκαν σήμερα να επιβεβαιώσουν την παρουσία του Εντουαρντ Σνόουντεν στο Χονγκ Κονγκ.
"Δεν έχουμε κάτι για σας αυτήν τη στιγμή", δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Σκοτ Ρόμπινσον, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων του αμερικανικού προξενείου στο Χονγκ Κονγκ.
Η Υπηρεσία Ασφαλείας του Χονγκ Κονγκ, η οποία είναι επιφορτισμένη με θέματα μετανάστευσης, αστυνομίας και υπηρεσιών Πληροφοριών, αρνήθηκε επίσης να σχολιάσει την υπόθεση.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες και το Χονγκ Κονγκ έχουν υπογράψει συμφωνία έκδοσης το 1996, έναν χρόνο πριν από την επιστροφή της πρώην βρετανικής αποικίας στην κινεζική κυριαρχία. Ωστόσο, αναμένεται ότι κάθε απόπειρα έκδοσης του Εντουαρντ Σνόουντεν δεν θα είναι εύκολη υπόθεση, αφού το Πεκίνο έχει το δικαίωμα να μπλοκάρει κάθε τέτοια ενέργεια, εάν "επηρεάζεται η άμυνα, η εξωτερική πολιτική, το δημόσιο συμφέρον ή η πολιτική" της Κίνας.
Το προξενείο της Ισλανδίας στο Χονγκ Κονγκ δεν έκανε επίσης κανένα σχόλιο για την υπόθεση και αρνήθηκε να αποκαλύψει εάν ο νεαρός έχει έλθει σε επαφή με τις υπηρεσίες του.