Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Β.ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ: 12 περιπτώσεις χαλκευμένων στοιχείων


(Πέμπτη 19.1.2012) Αποκαλυπτική συνέντευξη Τύπου (Ξενοδ. Holliday Inn, 1μ.μ.)

Η αλήθεια σύντομα θα λάμψει!
«Δίδω και σήμερα συνέντευξη Τύπου, διότι θεωρώ ότι δεν είμαι υπόλογος μόνο απέναντι στην Ελληνική Δικαιοσύνη, την οποίαν σέβομαι απεριόριστα και στην οποίαν θα παρουσιαστώ εντός των επομένων ημερών .
          Είμαι υπόλογος κυρίως απέναντι στον Λαό της Θεσσαλονίκης που επί 17 χρόνια με ψήφιζε ως εκπρόσωπό του στην Βουλή των Ελλήνων και 12 χρόνια ως Δήμαρχό του.
          Και πρέπει να αποδεικνύω κάθε μέρα ότι ήμουν και είμαι άξιος της εμπιστοσύνης του.
          Σήμερα λοιπόν, θα σας αποκαλύψω 12 συγκεκριμένες περιπτώσεις καταθέσεων στους λογαριασμούς μου που είναι δήθεν «αγνώστου προέλευσης» και συμπεριλαμβάνονται σε αυτά που δήθεν δεν μπορώ να δικαιολογήσω, 12 περιπτώσεις χαλκευμένων στοιχείων, που έχουν διαβιβασθεί ήδη μέσω του γνωστού «πορίσματος» στην Ελληνική Δικαιοσύνη, με σκοπό να την εκτρέψουν από τον στόχο της.
          12 περιπτώσεις χαλκευμένων στοιχείων, που βγαίνουν μέσα από μία απλούστατη διασταύρωση στοιχείων μεταξύ των τραπεζικών μου λογαριασμών, κάτι που έκανα εγώ με πολύ μεγάλη ευκολία μέσα σε 4 ημέρες, κάτι που φαίνεται ότι ήταν πολύ δύσκολο να κάνουν ορισμένοι μέσα σε 4 χρόνια.
Θα σας αναφέρω συγκεκριμένες περιπτώσεις απλών μετακινήσεων χρημάτων μου από μία Τράπεζα σε άλλη, όπως κάνουν καθημερινά όλοι οι Έλληνες – μετακινήσεις που το «πόρισμα» τις υπολογίζει «νέες» καταθέσεις, «νέων» χρηματικών ποσών και ο Εισαγγελεύς δεν έχει στα χέρια του τα στοιχεία που θα σας παραθέσω ευθύς αμέσως, για να αντιληφθεί την αλήθεια, διότι έτσι είναι η διαδικασία!...
          Στο 90% των περιπτώσεων οι καταθέσεις «αγνώστου προέλευσης», είναι η απλή μεταφορά από εμένα τον ίδιο ενός χρηματικού ποσού από την  μία Τράπεζα στην άλλη, η οποία κατά την άποψη μου προσέφερε καλύτερους όρους από καλύτερο επιτόκιο μέχρι το ότι είναι πιο κοντά στην κατοικία μου.
          Το υπόλοιπο 10% των περιπτώσεων είναι καταθέσεις διαφόρων επώνυμων φορέων στους τραπεζικούς μου λογαριασμούς, απολύτως δικαιολογημένες όπως ευθύς αμέσως θα σας αποκαλύψω.
Ξέρετε πλέον ποιος έκανε με αυτόν τον τρόπο τον υπολογισμό των «καταθέσεων» στους λογαριασμούς μου!
            Το λέει η κα Τσεμπερά στην σελ. 2 του «πορίσματός» της:
            Είναι ο Διευθυντής Επιχειρησιακής Διεύθυνσης Ειδικών Υποθέσεων Θεσσαλονίκης του ΣΔΟΕ, ο κ.Χρήστος Παπαχατζής, ο οποίος συνελήφθη προ 2μέρου ως μέλος εγκληματικής οργάνωσης!
          Αρχίζω λοιπόν την απαρίθμηση:



1.
     Στις 29-11-2005 έγινε ανάληψη συγκεκριμένου ποσού από μία Τράπεζα και την ίδια ακριβώς ημέρα (29-11-2005) κατατέθηκε το ίδιο ακριβώς ποσό σε άλλη Τράπεζα. Το «πόρισμα» θεωρεί ότι αυτό το χρηματικό ποσό που μετέφερα από την μία Τράπεζα στην άλλη είναι «νέα» κατάθεση, είναι «νέα» χρήματα, των οποίων μάλιστα τον καταθέτη δεν γνωρίζει κανένας, όταν είμαι εγώ ο ίδιος ο οποίος απλά μετέφερα τα χρήματά μου από μία Τράπεζα σε άλλη!
Και αυτό το κάνει κατά τρόπο συστηματικό, το διάτρητο πλέον όπως αντιλαμβάνεστε «πόρισμα».
2.     Στις 21-1-2000 έγινε ανάληψη συγκεκριμένου ποσού από μία Τράπεζα και την ίδια ακριβώς ημέρα (21-1-2000) κατατέθηκε το ίδιο ακριβώς ποσό σε άλλη Τράπεζα. Το «πόρισμα» θεωρεί ότι αυτό το χρηματικό ποσό που μετέφερα από την μία Τράπεζα στην άλλη είναι «νέα» κατάθεση, είναι «νέα» χρήματα.
3.     Στις 31-1-2003 γίνονται 3 αναλήψεις για την έκδοση μια επιταγής συγκεκριμένου ποσού η οποία την ίδια ημέρα (31-1-2003) κατατίθεται από εμένα τον ίδιο σε άλλη Τράπεζα. Το «πόρισμα» θεωρεί ότι αυτό το χρηματικό ποσό που μετέφερα από την μία Τράπεζα στην άλλη είναι «νέα» κατάθεση, είναι «νέα» χρήματα.
4.     Στις 28-12-2005 γίνονται αναλήψεις από δύο Τράπεζες και το σύνολο των αναλήψεων κατατίθεται την ίδια ημέρα (28-12-2005) στο Τ.Π.και Δ., το οποίο αφού κρατά την δόση ενός στεγαστικού δανείου που είχα συνάψει προ 15ετίας, τοποθετεί τα υπόλοιπα σε «προθεσμιακή κατάθεση» για ένα χρόνο. Το «πόρισμα» θεωρεί ότι αυτό το χρηματικό ποσό που μετέφερα από την μία Τράπεζα στην άλλη είναι «νέα» κατάθεση, είναι «νέα» χρήματα, των οποίων μάλιστα τον καταθέτη δεν γνωρίζει κανένας, όταν είμαι εγώ ο ίδιος ο οποίος απλά μετέφερα τα χρήματά μου από μία Τράπεζα σε άλλη!
5.     Στις 15-12-2005 γίνεται ανάληψη από μία τράπεζα και κατάθεση την ίδια ημέρα σε άλλη Τράπεζα για συμμετοχή στην αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου. Το «πόρισμα» θεωρεί ότι αυτό το χρηματικό ποσό που μετέφερα από την μία Τράπεζα στην άλλη είναι «νέα» κατάθεση, είναι «νέα» χρήματα, των οποίων μάλιστα τον καταθέτη δεν γνωρίζει κανένας, όταν είμαι εγώ ο ίδιος ο οποίος απλά μετέφερα τα χρήματά μου από μία Τράπεζα σε άλλη!
6.     Στις 21-6-2000 έγινε ανάληψη συγκεκριμένου ποσού από μία Τράπεζα και την άλλη ακριβώς ημέρα (22-6-2000) κατατέθηκε το ίδιο ακριβώς ποσό σε άλλη Τράπεζα. Το «πόρισμα» θεωρεί ότι αυτό το χρηματικό ποσό που μετέφερα από την μία τράπεζα στην άλλη είναι «νέα» κατάθεση, είναι «νέα» χρήματα.
7.     Στα μέσα Φεβρουαρίου του 1999 – μόλις δηλαδή είχα ξεκινήσει την θητεία μου ως Δήμαρχος Θεσσαλονίκης- η σύζυγός μου έδωσε εντολή πώλησης όλων των μετοχών που είχε στην κατοχή της και στις 3-3-1999 έγινε κατάθεση από την  “NUNTIUS - Χρηματιστηριακή” ενός συγκεκριμένου σεβαστού ποσού στον κοινό μας τραπεζικό λογαριασμό. Το πόρισμα θεωρεί ότι αυτό το χρηματικό ποσό είναι «αγνώστου προέλευσης», διότι απλούστατα δεν μπήκε κανείς στον κόπο να αναζητήσει από την Τράπεζα τον επίσημο τίτλο του καταθέτη που είναι η «NUNTIUS-Χρηματιστηρακή»!
8.     Στις 19-12-2007 πουλάει η σύζυγός μου το αυτοκίνητό της, και ο έμπορος καταθέτει με το όνομά του ένα συγκεκριμένο ποσό στον κοινό τραπεζικό μας λογαριασμό. Το πόρισμα θεωρεί ότι αυτό το χρηματικό ποσό είναι «αγνώστου προέλευσης», διότι απλούστατα δεν μπήκε κανείς στον κόπο να αναζητήσει από την Τράπεζα την ιδιότητα  του καταθέτη, το όνομα του οποίου αναγράφεται στην συγκεκριμένη τραπεζική κατάθεση!
9. Στις 6-3-2007 η ασφαλιστική εταιρεία ALICO στην λήξη της σύμβασης που είχα υπογράψει προ 30 ετών, κατέθεσε στον τραπεζικό μου λογαριασμό με τον τίτλο ALICO ένα συγκεκριμένο ποσό. Το «πόρισμα» θεωρεί περιέργως και αυτό το χρηματικό ποσό, «αγνώστου προέλευσης»!
10.  Στις 16-3-2007  η ασφαλιστική εταιρεία ALICO στην λήξη της σύμβασης που είχε υπογράψει προ 30 ετών η σύζυγός μου, κατέθεσε στον κοινό  τραπεζικό μας λογαριασμό με τον τίτλο ALICO ένα συγκεκριμένο ποσό. Το «πόρισμα» θεωρεί περιέργως και αυτό το χρηματικό ποσό «αγνώστου προέλευσης»!
11.     Στις 22-3-2004 δανείζω σε συνεργάτιδα του γραφείου μου μέσω επιταγής ένα συγκεκριμένο ποσό, το οποίο η συνεργάτιδά μου, μου το επιστρέφει πάλι με επιταγή που εμφανίζεται με το όνομά της στον τραπεζικό μου λογαριασμό στις 3-5-2005. Το «πόρισμα» θεωρεί περιέργως και αυτό το χρηματικό ποσό, ότι είναι «αγνώστου προέλευσης»!
12.  Τέλος το τραγικό: Η σύζυγος μου μετέβη το 2000 στο εξωτερικό για χειρουργική επέμβαση  και ο ΟΠΑΔ (Οργανισμός Περίθαλψη Ασφαλισμένων Δημοσίου) μετά την συλλογή των απαραίτητων δικαιολογητικών κατέθεσε στις 18-1-2001 ένα συγκεκριμένο ποσό στον κοινό τραπεζικό μας λογαριασμό με τον τίτλο του    OPAD.
Το «πόρισμα» θεωρεί και αυτό το χρηματικό ποσό «αγνώστου προέλευσης», το οποίο δήθεν δεν μπορώ να δικαιολογήσω! 
Αυτές οι 12  με ονοματεπώνυμο και μόνο περιπτώσεις και θα αποκαλύψω και άλλες, μαζί με του λογαριασμού της «ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ», υπερκαλύπτουν το ποσό που δήθεν δεν μπορώ να δικαιολογήσω κατά το διάτρητο πλέον «πόρισμα» και τινάζουν στον αέρα τις προσπάθειες σπίλωσης της τιμής και της υπόληψής μου.
Όπως αντιλαμβάνεσθε με όλα τα συγκεκριμένα ντοκουμέντα που σας παρέθεσα, καταρρέει πλήρως η σκευωρία.
Όπως αντιλαμβάνεσθε η προσπάθεια των συκοφαντών να εμπλέξουν το σκάνδαλο της υπεξαίρεσης που εγώ επαναλαμβάνω απεκάλυψα, με τραπεζικές  καταθέσεις που δήθεν είναι «αγνώστου προέλευσης», γίνεται  μπούμερανγκ και σύντομα θα οδηγήσει σε πλήρη κατάρρευση το όλο οικοδόμημα.
     Ο Εισαγγελεύς που κατέθεσε χθες την πρόταση του στο Συμβούλιο Εφετών, όπως σας προανέφερα δεν είχε στην διάθεσή του τα στοιχεία που μόλις σας εξέθεσα, παρά είχε μόνο το γνωστό «πόρισμα», διότι έτσι δυστυχώς είναι η διαδικασία.
     Είμαι σίγουρος ότι η Ελληνική Δικαιοσύνη θα σκύψει με ιδιαίτερη προσοχή στα αδιαμφισβήτητα αυτά στοιχεία, που σας αποκάλυψα σήμερα και θα βάλει κάθε κατεργάρη στη θέση του.
     Οι Θεσσαλονικείς θα πρέπει να είναι βέβαιοι, ότι η λάσπη, είτε σε ένα, είτε σε δύο, είτε σε τρεις μήνες θα επιστρέψει στους λασπολόγους.»


Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.


Ζητώ την κατανόηση σας!!!  Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου