Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Κ. Μητσοτάκης: "Μόνο η χούντα και ο γιατρός με έκλεισαν στο σπίτι"!

Κλινήρης παραμένει ο πρώην πρωθυπουργός Κωνσταντίνος Μητσοτάκης, εξαιτίας ενός προβλήματος που παρουσιάσθηκε στο πόδι του, με ρητή εντολή του θεράποντος ιατρού του «να μην βγει έξω από το σπίτι».


Σύμφωνα με τον «Βηματοδότη», ο 94χρονος επίτιμος Πρόεδρος της ΝΔ, άρχισε τα παράπονα, αφού το πρόβλημα με το πόδι του, του ακύρωσε όλα τα προγραμματισμένα ραντεβού που είχε: «Μόνον η χούντα και ο γιατρός μου κατάφεραν να με κλείσουν στο σπίτι», έλεγε χαριτολογώντας.

Η άποψη του πρώην Πρωθυπουργού είναι ότι τα μέτρα θα περάσουν, έστω και με οριακή πλειοψηφία. Ο κ. Μητσοτάκης υποστηρίζει επίσης ότι οι Ευρωπαίοι εταίροι μας δεν θα μας αφήσουν να «βουλιάξουμε μέσα στο λιμάνι» και ότι από τη στιγμή που αποφάσισαν να μας σώσουν, θα μας σώσουν. 
 ΠΗΓΗ: http://www.briefingnews.gr/kafe/item/36956
 
Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.


Ζητώ την κατανόηση σας!!!  Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.

Σενάρια για νέο αντιμνημονιακό κόμμα!



Σενάρια για την δημιουργία νέου πολιτικού φορέα που θα κινείται στον χώρο της αντιμνημονιακής Δεξιάς με πρωταγωνιστές τρία προβεβλημένα πρόσωπα της πολιτικής ζωής διακινούνται έντονα τα τελευταία εικοσιτετράωρα στα πολιτικοδημοσιογραφικά γραφεία.

Πρόκειται για τον διαγραφέντα από την ΝΔ βουλευτή Αχαΐας Νίκο Νικολόπουλο, τον Κώστα Μαρκόπουλο από τους Ανεξάρτητους Έλληνες και τον Νικήτα Κακλαμάνη από την ΝΔ. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι τρεις τους βρίσκονται το τελευταίο διάστημα σε παρασκηνιακές συζητήσεις για την ίδρυση κόμματος που θα κινείται στον χώρο της Λαϊκής Δεξιάς.

Ο Νίκος Νικολόπουλος, ο οποίος αρχικά παραιτήθηκε από υφυπουργός Εργασίας και στη συνέχεια διαγράφηκε από την ΝΔ, κινείται δραστήρια το τελευταίο διάστημα αναζητώντας πυρήνες στελεχών σε ολόκληρη τη χώρα ενώ απέφυγε να ενταχθεί στους Ανεξάρτητους Έλληνες του Πάνου Καμμένου, όπως οι περισσότεροι θεωρούσαν ότι θα συνέβαινε.

Ο Γραμματέας της Κ.Ο. των Ανεξάρτητων Ελλήνων Κώστας Μαρκόπουλος, διανύει εδώ και αρκετό καιρό μια περίοδο ψυχρότητας με τον Πάνο Καμμένο και εμφανίζεται αποστασιοποιημένος από τις κεντρικές επιλογές της ηγεσίας του κόμματος του. Αποφεύγει τις τηλεοπτικές εμφανίσεις, τις οποίες παλιότερα έκανε πολύ συχνά, ακριβώς γιατί διατηρεί σοβαρές επιφυλάξεις για τον τρόπο που ασκεί αντιπολίτευση το κόμμα του.

Ο Νικήτας Κακλαμάνης βρίσκεται σε τροχιά σύγκρουσης με τον Αντώνη Σαμαρά από την περίοδο που αποφάσισε να διεκδικήσει την θέση του Γραμματέα του κόμματος , απέναντι στον επίσημο υποψήφιο Μανώλη Κεφαλογιάννη.

Οι σχέσεις του με τον πρωθυπουργό ήταν έτσι κι αλλιώς ψυχρές όλα τα τελευταία χρόνια ενώ μόλις σήμερα έθεσε ζήτημα σύγκλησης της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της ΝΔ με αφορμή όσα συνέβησαν στη Βουλή στις χθεσινές ονομαστικές ψηφοφορίες. Στην επιστολή του προς τον Γραμματέα της Κ.Ο. Θανάση Μπούρα ο βουλευτής ο κ. Κακλαμάνης ανέφερε ότι προκύπτει «μείζον πρόβλημα συνοχής της κυβερνητικής πλειοψηφίας» εν όψει των κρίσιμων ψηφοφοριών που θα ακολουθήσουν.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο κ. Νικολόπουλος σε κατ ιδίαν συζητήσεις υποστηρίζει ότι ο κ. Μαρκόπουλος θα καταφέρει να προσελκύσει στον νέο φορέα και άλλους βουλευτές από τους Ανεξάρτητους Ελληνες ενώ σε ότι αφορά το θέμα της ηγεσίας, το αφήνει ανοικτό προς συζήτηση.

Στόχος πάντως είναι η ίδρυση του νέου φορέα να γίνει το συντομότερο δυνατόν προκειμένου να αξιοποιηθεί η έντονη ρευστότητα που υπάρχει στο πολιτικό σκηνικό.




Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.


Ζητώ την κατανόηση σας!!!  Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.

Συνάντηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ με τη διοίκηση της ΕΡΤ


ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ
ΕΝΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
1/11/2012


Μαζική συγκέντρωση στο προαύλιο του Ραδιομεγάρου της Αγ. Παρασκευής, πραγματοποίησαν σήμερα οι εργαζόμενοι στην ΕΡΤ, παρουσία πολλών συναδέλφων τους από άλλα ΜΜΕ και πολιτών, εκπροσώπων σωματείων και πολυπληθούς αντιπροσωπείας της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ.
Μετά το τέλος της συγκέντρωσης, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ Σ. Σακοράφα, Β. Κυριακάκης και Μ. Μπόλαρη συναντήθηκαν με τον Πρόεδρο της ΕΡΤ κ. Νίκο Τέλη και τον Διευθυντή ειδήσεων κ. Αιμίλιο Λιάτσο. Και στις δύο συναντήσεις οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ υπογράμμισαν την ανάγκη για πλουραλιστική και αντικειμενική ενημέρωση από την πλευρά της δημόσιας τηλεόρασης, ενώ ζήτησαν  να επανέλθουν στη θέση τους οι παρουσιαστές Μαριλένα Κατσίμη και Κώστας Αρβανίτης, ειδικά όταν η αφορμή για το «κόψιμο» της εκπομπής τους αφορούσε τα γεγονότα που αποδεικνύουν βασανισμούς συλληφθέντων στη ΓΑΔΑ και την προκλητική συνεργασία της ΕΛ.ΑΣ. με τη Χρυσή Αυγή.    
Παράλληλα, έθεσαν το ζήτημα της μη παραχώρησης των εγκαταστάσεων της ΕΡΤ στην Κατεχάκη στο υπουργείο Δημόσιας Τάξης, το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, προορίζεται να αξιοποιηθεί στις υπηρεσίες της αντιμεταναστευτικής πολιτικής της κυβέρνησης. Υπογράμμισαν επίσης ότι τα εν λόγω κτίρια αποτελούν περιουσία της ΕΡΤ και πρέπει να αξιοποιηθούν για τις ανάγκες του προγράμματος των καναλιών της δημόσιας τηλεόρασης.
Τέλος, απαίτησαν να δοθεί άμεσα λύση στο ζήτημα των συμβασιούχων ορισμένου χρόνου που καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και να μην γίνει καμία απόλυση, τη στιγμή που η ΝΕΤ προχωρά σε εξωτερικές παραγωγές και πραγματοποιούνται προσλήψεις διάφορων «συμβούλων».
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, μαζί με τους εργαζόμενους στα ΜΜΕ, θα συνεχίσει να δίνει τη μάχη για το δικαίωμα στην ενημέρωση-ενάντια στις παρεμβάσεις της συγκυβέρνησης Σαμαρά, που δεν ανέχεται «παρεκκλίσεις» από προπαγανδιστική υποστήριξη της μνημονιακής βαρβαρότητας στο δημόσιο λόγο-και για μόνιμες και σταθερές εργασιακές σχέσεις όσων εργάζονται σε δημόσια ή ιδιωτικά ΜΜΕ.

Συνάντηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ με τη διοίκηση της ΕΡΤ

 ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ 
Σοφία Σακοράφα  ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β’  ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ

Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.


Ζητώ την κατανόηση σας!!!  Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.



‘’Εισερχόμαστε σε ένα νέο κεφάλαιο στο μεγάλο χρονικό της οικονομικής κρίσης ‘’


Της Μαρία Ευστρατίου Κόλλια – Τσαρουχά ΣΤ’ Αντιπρόεδρος Βουλής των Ελλήνων ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΕΡΡΩΝ
ΑΡΘΡΟ
‘’Εισερχόμαστε σε ένα νέο κεφάλαιο στο μεγάλο χρονικό της οικονομικής κρίσης ‘’

Έχοντας στο μεγαλύτερο μέρος του οριστικοποιηθεί και συμφωνηθεί ήδη με τους εκπροσώπους των δανειστών το νέο δημοσιονομικό πρόγραμμα περικοπών και φόρων,  που ετοιμάζει η κυβέρνηση και θα κληθεί στις επόμενες ημέρες να υπερψηφίσει η όχι η Ελληνική βουλή,  θα είναι το νέο αντίτιμο που απαιτείται για την καταβολή της δόσης των 31,5 δις ευρώ του δεύτερου δανείου , που σύνηψε η χώρα  μας το 2011. Κι όμως η σημερινή κατάσταση δεν είναι βιώσιμη,  παραδέχεται η κυβέρνηση. Η αλλαγή του χρονοδιαγράμματος του ελληνικού προγράμματος με την παράταση του χρόνου εφαρμογής του μνημονίου προτείνεται ως λύση. Η αληθινή εικόνα είναι χειρότερη. Νέα αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους με συμμετοχή των επίσημων πιστωτών της χώρας,  εξαιρουμένης της ΕΚΤ, προτείνει η ενδιάμεση έκθεση της τρόικας, η οποία δημοσιοποιήθηκε την περασμένη Πέμπτη στο Euro Working Group. Οι εταίροι-δανειστές της Ελλάδας δεν έχουν λάβει επίσημα θέση.  Απαιτούνται όμως κι άλλες προϋποθέσεις. Το χρηματοδοτικό κόστος θα είναι βαρύ,  ενώ τα οικονομικά δεδομένα αλλάζουν. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο η οικονομική κατάσταση δυσχεραίνει. Η Ευρώπη αγγίζει το σημείο μηδέν της οικονομικής δραστηριότητας,  ενώ ο στόχος της ανάπτυξης για πολλές χώρες απομακρύνεται. Οι προοπτικές είναι εξαιρετικά δυσοίωνες για τη χώρα μας.
Στο σχέδιο του προϋπολογισμού, που δημοσιεύθηκε,  η επίσημη εκτίμηση είναι , ότι η ύφεση για το επόμενο έτος θα αγγίξει το 3,8% του ΑΕΠ. Ο προϋπολογισμός δεν αντανακλά την κατάσταση της ελληνικής οικονομίας. Η πρόβλεψη έχει μόνο θεωρητικό περιεχόμενο. Όλες οι προηγούμενες προβλέψεις διαψεύστηκαν προς το χειρότερο.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ΔΝΤ σε έκθεσή του,  που παρουσιάστηκε πρόσφατα, η παγκόσμια οικονομία έχει περιέλθει σε χειρότερη θέση από ό,τι αρχικά προβλεπόταν,  ενώ διαβλέπει, πως υπάρχει αυξανόμενος κίνδυνος για μια νέα παγκόσμια ύφεση. Η έκθεση του ΔΝΤ δείχνει, ότι οι χώρες που έχουν εφαρμόσει τις μεγαλύτερες περικοπές δαπανών είναι και εκείνες που βυθίζονται βαθύτερα στην οικονομική ύφεση. Σε πρόσφατο δημοσίευμά του το πρακτορείο οικονομικών ειδήσεων Bloomberg επισημαίνει , ότι Ελλάδα υφίσταται μια οικονομική συρρίκνωση παρόμοια με αυτήν που υπέστησαν οι ΗΠΑ και η Γερμανία κατά τη διάρκεια της περιόδου της Μεγάλης Ύφεσης. Η ελληνική οικονομία συρρικνώθηκε κατά 18,4%, τα τελευταία 4 χρόνια , ενώ το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) προβλέπει,  ότι το ΑΕΠ θα μειωθεί περισσότερο,  κατά 4% το 2013, ενόσω η χώρα προσπαθεί να ελαττώσει το δημόσιο χρέος της. Αποτελεί τη μεγαλύτερη σωρευτική απώλεια εθνικού προϊόντος,  που υπέστη αναπτυγμένη χώρα τα τελευταία 30 χρόνια.
Το μόνο που επιτυγχάνεται σταθερά και με συνέπεια είναι η μείωση του βιοτικού επιπέδου των ελλήνων και που βαδίζει εντός του αρχικού τους χρονοδιαγράμματος. Ήταν σχεδόν αδύνατο να εφαρμοστεί με επιτυχία ένα τόσο εξωπραγματικό πρόγραμμα , που βασιζόταν σε μια δημοσιονομική προσαρμογή που ήταν εξαιρετικά βίαιη από χρονική άποψη όσο και από κοινωνική. Συνέτριψαν τα μισθολόγια των στρατιωτικών, των εκπαιδευτικών, των ειδικευμένων νέων, τις συντάξεις των γερόντων,  που αδυνατούν να καλύψουν πια ζωτικές τους ανάγκες. Με αυτή την επιλογή έριξαν τα πολύτιμα τείχη του μέλλοντος, που όπως σωστά γράφηκε είναι η ασφάλεια της χώρας, η εκπαίδευση και η έρευνα.
Ας μη μας διαφεύγει,  ότι όλοι μας θα έχουμε το τέλος που μας αξίζει,  ειδικά εκείνοι που συμφώνησαν στην εσωτερική υποτίμηση που θα αποτελέσει το κύκνειο άσμα ενός ολόκληρου λαού. Ακόμη κι αν εξαφανισθούν τα ελλείμματα, ακόμα κι αν μηδενισθεί υποθετικά το χρέος, η πατρίδα μας πεθαίνει σαν χώρα.
Οι οικονομικές δυσκολίες διαταράσσουν την ψυχική υγεία πολλών ανθρώπων , που μπορεί να οδηγήσουν σε μειωμένη παραγωγικότητα, αυξημένες δαπάνες υγείας και απώλεια εργασίας, παράγοντες,  οι οποίοι με τη σειρά τους καταλήγουν σε μεγαλύτερη φτώχεια.
Οι κοινωνικές συνέπειες είναι τραγικές. Η έλευση του χειμώνα θα δυσχεράνει ακόμη περισσότερο την κατάσταση. Ολοένα και μεγαλύτερο τμήμα του πληθυσμού εξαθλιώνεται. Η παρουσία του κράτους (νοσοκομεία, σχολεία, υποδομές) μειώνεται. Το κράτος πρόνοιας καταρρέει. 
Βρισκόμαστε μπροστά σε μια καταστροφή ιστορικών διαστάσεων.
Ο απλός πολίτης, ο νοικοκύρης, ο φτωχός, ο άνεργος, όλοι μπορούν να αντέξουν τις στερήσεις. Όμως η αδικία δεν αντέχεται . Τον πνίγει,  και αυτό δεν θέλουν  να το καταλάβουν. Όλοι μπορούν να αντέξουν τη δυσπραγία ως αναγκαίο κακό, αρκεί να υπάρχει η αίσθηση του δίκαιου καταμερισμού ,  διεξόδου και προοπτικής,  ώστε να πιάσουν τόπο οι θυσίες τους. Δυστυχώς όμως,  κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει.
Και όταν η αδικία γίνεται νόμος, τότε η αντίσταση γίνεται καθήκον.  Και μπορεί η διαπλοκή  προς το παρόν μπορεί να αφήνει ήσυχο αυτόν που άναψε τη φωτιά και να κυνηγούν αυτόν που σήμανε συναγερμό, αλλά κι αυτή πλησιάζει με όλο το πολιτικό της δημιούργημα εκείνους που την εξυπηρετούσαν στο τέλος της.

Μαρία Ευστρατίου Κόλλια – Τσαρουχά

ΣΤ' ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΒΟΥΛΗΣ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΕΡΡΩΝ

 Σελεύκου 3, Σέρρες 621 23
Τηλ. 23210-99880-5, Fax: 23210-99889 Κιν. 6979800364
Web Site: wwww.kollia.gr  E-mail: maria@kollia.gr

Διαβάστε κι αυτά, είναι σχετικά:
Σχετικοί Δικτυακοί Τόποι: 
 



από Θάρρος Τόλμη Αλήθεια, Πέμπτη, 1 Νοεμβρίου 2012 στις 4:05 μ.μ. 



Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση

Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.


Ζητώ την κατανόηση σας!!!  Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.




Κυριακή 24 Ιουνίου 2012

Στη δημοσιότητα το κείμενο συμφωνίας των τριών πολιτικών αρχηγών

Στη δημοσιότητα δόθηκε το κείμενο συμφωνίας μεταξύ των τριών πολιτικών Αρχηγών που συμμετέχουν στην κυβέρνηση.

Σύμφωνα με τα επιτελεία των 3 κομμάτων το πρόγραμμα έχει φτιαχτεί σε ορίζοντας 4ετίας κάτι που δείχνει τον προσανατολισμό αλλά και την αισιοδοξία για παράταση στην εφαρμογή του ελληνικού προγράμματος.

Τα σημαντικότερα σημεία αποτελούν η αλλαγή δυσμενών όρων της δανειακής σύμβασης, οι αλλαγές στο πολιτικό σύστημα, οι πρωτοβουλίες για την παράνομη μετανάστευση με διατήρηση του νόμου Ραγκούση και οι αναπτυξιακές πρωτοβουλίες εκτός Μνημονίου.

Παράλληλα, γίνεται λόγος για συνέχιση της «προσπάθειας συνεννόησης» σε όποιο ζητήματα δεν προχώρησε ακόμη ο διάλογος».

Ολόκληρο το κείμενο:

Η κυβέρνηση Εθνικής Ευθύνης που θα δημιουργηθεί με τη στήριξη των τριών κομμάτων (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ) θα έχει πλήρεις αρμοδιότητες και χρονικό ορίζοντα όπως ορίζει το Σύνταγμα.

Στόχος της είναι να αντιμετωπίσει την κρίση, να ανοίξει το δρόμο της Ανάπτυξης και να αναθεωρήσει όρους της Δανειακής Σύμβασης (Μνημονίου), χωρίς να θέσει σε κίνδυνο την ευρωπαϊκή πορεία της χώρας, ούτε την παραμονή της στο ευρώ.

Και, ασφαλώς, χωρίς να αμφισβητήσει τους αυτονόητους στόχους μηδενισμού του δημοσιονομικού ελλείμματος, ελέγχου του χρέους και εφαρμογής των διαρθρωτικών αλλαγών που έχει ανάγκη η χώρα.

Στόχος επίσης είναι να δημιουργήσει τις συνθήκες για να βγει οριστικά η χώρα από την κρίση, καθώς κι από την ανάγκη εξάρτησης από δανειακές συμβάσεις στο μέλλον.

Η νέα κυβέρνηση Εθνικής Ευθύνης θα είναι όσο το δυνατόν πιο μικρή, λειτουργική και επιτελικού χαρακτήρα.

Δεν θα αποτελείται από «φέουδα» κομματικών επιρροών, θα λειτουργεί ενιαία, θα στηρίζεται στην διαφάνεια, στις προγραμματικές συμφωνίες των κομμάτων που την στηρίζουν και στη στελέχωση όλου του διοικητικού μηχανισμού με αξιοκρατικά κριτήρια.

Επίσης, θα στηρίζεται στην ευελιξία, ώστε επί μέρους διαφωνίες που μπορεί να υπάρξουν, να μην αναστέλλουν ούτε το έργο της ούτε τη συναίνεση που είναι απαραίτητη για τη συνέχιση του έργου της.

Τέλος, με πρωτοβουλία της νέας κυβέρνησης και του Προεδρείου της Βουλής, θα αλλάξει ο Κανονισμός Λειτουργίας της, ώστε να προσαρμοστεί η άσκηση νομοθετικού έργου και ο Κοινοβουλευτικός έλεγχος στις νέες συνθήκες των κυβερνήσεων συνεργασίας. Έτσι θα αναβαθμιστεί και ο ρόλος του Κοινοβουλίου.

Βάση της νέας κυβέρνησης συνεργασίας είναι η σύγκλιση απόψεων που υπήρξε και καταγράφηκε στα εξής ζητήματα, ευρύτερων κατευθύνσεων και άμεσης πολιτικής προτεραιότητας, χωρισμένα στα εξής κεφάλαια-κατηγορίες:

Ζητήματα αναθεώρησης όρων της Δανειακής σύμβασης.

Ζητήματα Αναπτυξιακής Ανασυγκρότησης, Κοινωνικής Προστασίας και πολιτικών που δεν συνδέονται με το Μνημόνιο.

Άμεσες οικονομικές προτεραιότητες

Συμφωνία για αλλαγές στο πολιτικό σύστημα της χώρας και στο κράτος.

Μέτρα για Ασφάλεια και Παράνομη μετανάστευση.

Ζητήματα Εξωτερικής Πολιτικής.

Α. Ζητήματα για Αναθεώρηση δανειακής σύμβασης:

1. Παράταση του χρόνου δημοσιονομικής προσαρμογής κατά δύο τουλάχιστον χρόνια. Ο δημοσιονομικός στόχος για το τέλος της περιόδου προσαρμογής κατανέμεται σε περισσότερα οικονομικά έτη, για τη στήριξη της ζήτησης, της ανάπτυξης, της απασχόλησης. Έτσι, ο τελικός δημοσιονομικός στόχος μπορεί να επιτευχθεί χωρίς επί πλέον περικοπή μισθών και συντάξεων ή του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων, αλλά με την περιστολή της σπατάλης και την στοχευμένη καταπολέμηση της διαφθοράς, της φοροδιαφυγής και της παραοικονομίας, καθώς και μέσα από τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις του κράτους και του ευρύτερου δημόσιου τομέα.

2. Η συλλογική αυτονομία και η ισχύς των συλλογικών συμβάσεων εργασίας επανέρχεται στο επίπεδο που προσδιορίζουν το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Δίκαιο και το ευρωπαϊκό κεκτημένο, σύμφωνα με το οποίο το ύψος του μισθού στον ιδιωτικό τομέα συμφωνείται μεταξύ των κοινωνικών εταίρων. Αυτό περιλαμβάνει και την ρύθμιση του κατώτατου μισθού που προβλέπεται στη ρύθμιση της Εθνικής Γενικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας.

3. Αποκατάσταση αδικιών (χαμηλοσυνταξιούχοι, πολυτεκνικά επιδόματα κλπ.) με άμεσα δημοσιονομικά ισοδύναμα.

4. Ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσων φορολογουμένων για φέτος, ώστε να μην ξεπερνούν το 25% του εισοδήματός τους (τα υπόλοιπα σε δύο ετήσιες δόσεις).

5. Επέκταση του επιδόματος ανεργίας
για ένα ακόμα χρόνο (1+1) από κοινοτικούς πόρους.

6. Επέκταση του επιδόματος ανεργίας και σε μη μισθωτούς (αυτο-απασχολούμενους, επιτηδευματίες κλπ.) που έχασαν τις δουλειές τους, εφ’ όσον πληρούν εισοδηματικά κριτήρια (επίσης από κοινοτικούς πόρους).

7. Σταδιακή αύξηση του αφορολόγητου ορίου στους ευρωπαϊκούς μέσους όρους στα πλαίσια του Εθνικού Φορολογικού Συστήματος με κριτήρια κοινωνικής δικαιοσύνης, ιδιαίτερα για τους μισθωτούς (συμπεριλαμβανομένων και των συμβάσεων έργου που υποκρύπτουν συμβάσεις εργασίας) και τους συνταξιούχους.

8. Μείωση των εξής φορολογικών συντελεστών:

- ΦΠΑ για την εστίαση στην προηγούμενη κλίμακα.

- ΦΠΑ για αγροτικά εφόδια, σπόρους, λιπάσματα, φυτοφάρμακα, ζωοτροφές, σε χαμηλά κλιμάκια.

9. Όχι απολύσεις στο δημόσιο.

10. Αντικατάσταση του Ειδικού Τέλους Ακινήτων και όλων των φόρων επί της Ακίνητης Περιουσίας με ενιαίο προοδευτικό φόρο.

11. Αγροτική Τράπεζα: Επανακεφαλαιοποίηση και εξυγίανσή της. Διαφύλαξη του χαρτοφυλακίου υποθηκών αγροτικής γης.
Γενική επιδίωξη, όχι άλλες μειώσεις μισθών και συντάξεων, όχι άλλοι φόροι.

Β. Ζητήματα Αναπτυξιακής Ανασυγκρότησης, Κοινωνικής Προστασίας και πολιτικών που δεν συνδέονται με το Μνημόνιο

1. Διαμόρφωση εθνικού σχεδίου ανασυγκρότησης της χώρας με νέο αναπτυξιακό και παραγωγικό πρότυπο. Επανακαθορισμός των αναπτυξιακών προτεραιοτήτων στους κρίσιμους και συμπληρωματικούς τομείς (αγροτική παραγωγή, τρόφιμα, μεταποίηση καινοτομία), αξιοποίηση συγκριτικών πλεονεκτημάτων ( ενέργεια, τουρισμός, ορυκτός πλούτος, ναυτιλία). Ενίσχυση της Περιφερειακής διάστασης της ανάπτυξης και δημιουργία τοπικών συμφωνιών (με έμφαση στο τρίπτυχο ελληνικά προϊόντα- τουρισμός – πολιτισμός).

2. Αξιοποίηση κάθε επενδυτικού πόρου και δυνατότητας με την απελευθέρωση των μεγάλων έργων του ΕΣΠΑ, την προσέλκυση ξένων επενδύσεων, την αποδέσμευση και αξιοποίηση (και όχι εκποίηση) της ακίνητης περιουσίας του Δημοσίου (τίτλοι, χρήσεις γης συντελεστές δόμησης, μορφές χρηματοοικονομικής εκμετάλλευσης). Ο χωροταξικός σχεδιασμός θα εναρμονίζει τις αναπτυξιακές πρωτοβουλίες. Παράλληλα διεκδίκηση συμπληρωματικών αναπτυξιακών πόρων σε εφαρμογή των διακηρύξεων του Συμβουλίου Κορυφής της Ε.Ε. Σύνδεση στρατηγικών παρεμβάσεων με τη δημιουργία σταθερών θέσεων εργασίας με υψηλό εισοδηματικό πολλαπλασιαστή.

3. Διεκδίκηση του μέγιστου δυνατού προϋπολογισμού για τη νέα ΚΑΠ και δίκαιη κατανομή πόρων προσανατολισμένη στην αγροτική παραγωγή με προτεραιότητα τη κτηνοτροφία και τα τρόφιμα.

-Πρώτος στόχος η μετατροπή του αρνητικού ισοζυγίου εισαγωγών-εξαγωγών στον αγροτικό τομέα σε θετικό.

-Αξιοποίηση του ρεύματος επιστροφής στην ύπαιθρο με παροχή κινήτρων, με παραχώρηση γης σε νέους αγρότες αλλά και ενεργούς αγρότες και συνεταιρισμούς

-Δημιουργία νέων χρηματοδοτικών και εγγυοδοτικών μέσων.

-Ίδρυση Ταμείου Ενίσχυσης Αγροτών και αγροτικών επιχειρήσεων.

-Παρεμβάσεις στο κύκλωμα εμπορίας και διακίνησης προϊόντων, με στόχο την προστασία του παραγωγού και του καταναλωτή.

-Λειτουργία Δημοπρατηρίων, συμβατικών και ηλεκτρονικών κατά αυτοδιοικητική περιφέρεια.

-Ενίσχυση της συμβολαιακής γεωργίας

-Θέσπιση του «αγροτικού πετρελαίου» με τη δημιουργία κάρτας αγρότη.

-Εκσυγχρονισμός και εξυγίανση των συνεταιρισμών.

4. Στήριξη της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας με νέα χρηματοδοτικά εργαλεία σε συνεργασία με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.

-Ενεργοποίηση των Κοινοτικών Προγραμμάτων.

-Ενίσχυση της ρευστότητας στην αγορά μετά από την ανακεφαλαιοποιηση των τραπεζών με διάφορους πρόσφορους τρόπους: Ενίσχυση της μικρομεσαίας επιχείρησης μέσω του Ενιαίου Ταμείου Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων, του «εργαλείου ρευστότητας», της αποκλιμάκωση επιτοκίων χορηγήσεων κλπ.

-Αναμόρφωση των κανόνων του «Τειρεσία», προκειμένου να διευκολυνθεί η χρηματοδότηση των επιχειρήσεων, ιδιαίτερα σε συνθήκες κρίσης.

Επίσπευση αποπληρωμής ληξιπρόθεσμων οφειλών του Δημοσίου προς τον επιχειρηματικό κόσμο. Εφαρμογή της αρχής συμψηφισμού οφειλών από και προς το Δημόσιο. Αναστολή κάθε προστίμου και διακανονισμός, όταν υπάρχει χρέος του Δημοσίου.

5. Αποκατάσταση του χαρτοφυλακίου των ασφαλιστικών ταμείων με ομόλογα του ελληνικού δημοσίου και πόρους δημόσιας περιουσίας. Εφαρμογή της χρηματοοικονομικής πρότασης που έχει γίνει δεκτή και από τους ομολογιούχους-φυσικά πρόσωπα και από το Λογιστήριο του κράτους.

6. Άμεση προτεραιότητα έχουν και πρόσθετα μέτρα κοινωνικής προστασίας για πολίτες και νοικοκυριά

-Για όλους καθολική υγειονομική προστασία χωρίς προϋποθέσεις (ένσημα, χρόνος ασφάλισης)

-Για τους ανέργους, ιδιαίτερα τους νέους, αξιοποίηση ειδικών προγραμμάτων κοινωνικής εργασίας (αυτεπιστασία Δήμων, προγράμματα κατάρτισης, θεσμοί κοινωνικής μέριμνας)

-Για τους δανειολήπτες εφαρμογή της ρύθμισης ότι: «η δόση δεν ξεπερνά το 30% του μηνιαίου εισοδήματος», με την εξαίρεση των υψηλών εισοδημάτων. Επέκταση της ρύθμισης σε ατομικές μικρές επιχειρήσεις.

-Για τα νοικοκυριά, καταπολέμηση της ακρίβειας με κάθε πρόσφορο μέτρο: σπάσιμο των καρτέλ, έλεγχος ενδο-ομιλικών συναλλαγών κλπ.

-Για τα ΑΜΕΑ ενίσχυση επιδομάτων από κοινοτικούς πόρους. Ενοποίηση και εξορθολογισμός επιδομάτων – ουσιαστικός έλεγχος.

Γ. Άμεσες οικονομικές προτεραιότητες

1. Νέο Φορολογικό Σύστημα:

-Με ευρεία συναίνεση και σταθερότητα για το επόμενα δέκα χρόνια.

-Με θέσπιση περιουσιολογίου και «πόθεν έσχες».

-Με δίκαιη και αναλογική κατανομή των φόρων

-Με διεύρυνση της φορολογικής βάσης, ταυτόχρονα με τη σταδιακή μείωση φόρων και ασφαλιστικών εισφορών, πάταξη της φοροδιαφυγής και της παρα-οικονομίας.

-Με μείωση των έμμεσων φόρων, συντελεστών ΦΠΑ κλπ.

-Με οριστική κατάργηση του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και αντικατάσταση τους από απλούς κανόνες απεικόνισης συναλλαγών.

2. Αποκρατικοποιήσεις:

-Διαδικασία αποκρατικοποιήσεων – εγγυήσεις διαφάνειας.

-Σύνδεση με την ανάπτυξη και όχι μόνο με εισπρακτικούς στόχους.

-Δημιουργία θεσμικού πλαισίου για τις ρυθμιστικές αρχές

Διατήρηση της κυριότητας του κράτους στα δίκτυα και αξιοποίηση του θεσμού των συμβάσεων παραχώρησης για βασικές υποδομές.

-Επίσπευση με άμεσες ενέργειες, κυρίως των περιπτώσεων όπου η συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα συνδέεται με επενδύσεις σε υποδομές και θέσεις εργασίας. Π.χ. λειτουργικό έργο ΟΣΕ.

3. Κατάργηση – συγχώνευση δημοσίων οργανισμών και φορέων:

Στόχος να μη γίνουν απολύσεις μόνιμου προσωπικού, αλλά σοβαρές οικονομίες από μη μισθολογικό λειτουργικό κόστος και μείωση γραφειοκρατίας.

4. Δημόσια Υγεία:

Επείγοντα μέτρα για αποκατάσταση ομαλού εφοδιασμού νοσοκομείων και ασθενών σε φάρμακα, αποκατάσταση λειτουργίας ΕΟΠΥΥ. Ενεργοποίηση του θεσμικού πλαισίου. Συνέχιση μείωσης της φαρμακευτικής και νοσοκομειακής δαπάνης.

5. Άμεσα μέτρα καταπολέμησης σπατάλης και διαφθοράς (εθνικό σύστημα ηλεκτρονικών προμηθειών και διαχείρισης υλικού).

Δ1.Συμφωνία για αλλαγές-εξυγίανση στο πολιτικό σύστημα και αναδιοργάνωση του κράτους – δημόσιας διοίκησης.

Η ριζική αλλαγή του πολιτικού συστήματος και η αναδιοργάνωση της δημόσιας διοίκησης αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για την προώθηση ενός προγράμματος αλλαγών στη χώρα . Προτεραιότητες είναι:

α) Εξυγίανση του πολιτικού συστήματος

-Ψήφιση νόμου για αναδρομικό έλεγχο των περιουσιακών στοιχείων όσων διετέλεσαν αρχηγοί κομμάτων, υπουργοί, υφυπουργοί, Γ.Γ Υπουργείων, ανώτεροι κρατικοί λειτουργοί, οι οποίοι διαχειρίστηκαν δημόσιο χρήμα από το 1974 μέχρι σήμερα. Ο νόμος να προβλέπει και να εξασφαλίζει διοικητικά την επιβολή ποινών και τη δήμευση περιουσιών για όσους τα περιουσιακά τους στοιχεία δεν δικαιολογούνται από τα νόμιμα εισοδήματά τους.

-Αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου για ευθύνη υπουργών και υπαγωγή των περιπτώσεων οικονομικών εγκλημάτων υπουργών στις διατάξεις του νόμου για τους καταχραστές του Δημοσίου και της καταπολέμησης του ξεπλύματος μαύρου χρήματος.

-Κατάργηση της βουλευτικής ασυλίας για τα θέματα που δεν έχουν σχέση με την πολιτική δραστηριότητα.

-Υποστήριξη του έργου του βουλευτή χωρίς προνόμια και ατέλειες. Κατάργηση της αποζημίωσης για συμμετοχή στις επιτροπές της Βουλής.

-Ορισμός πλαφόν στο συνολικό ποσό που λαμβάνουν από συνταξιοδοτικά ταμεία οι βουλευτές. Για τους νεοεισερχόμενους βουλευτές κατάργηση της βουλευτικής σύνταξης και συνταξιοδότηση μόνον από τον ασφαλιστικό τους φορέα, όπως ο κάθε πολίτης, και εφόσον θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα.

-Επανεξέταση όρων και προϋποθέσεων για τη χρηματοδότηση των κομμάτων. Μείωση της επιχορήγησης των πολιτικών κομμάτων. Πλήρης έλεγχος των οικονομικών των κομμάτων και των βουλευτών από ανεξάρτητο θεσμικό όργανο.

-Δραστικός περιορισμός του αριθμού των ειδικών συμβούλων και συνεργατών των υπουργών, Γενικών Γραμματέων και βουλευτών.

-Δημιουργία θεσμικού πλαισίου που θα ρυθμίζει τα ζητήματα των ΜΜΕ και τις αδειοδοτήσεις. Δημόσια τηλεόραση ανεξάρτητη, που θα ελέγχεται και θα λογοδοτεί στην Επιτροπή θεσμών και διαφάνειας της Βουλής, η οποία θα διορίζει και τα εκτελεστικά όργανα της διοίκησής της. Διαφανής οικονομική διαχείριση και εξασφάλιση της διάθεσης τυχόν πλεονασμάτων από τις χρήσεις στην παραγωγή ελληνικών προγραμμάτων για την ενίσχυση της οπτικοακουστικής βιομηχανίας.

-Μεταρρύθμιση στη Δικαιοσύνη: Βελτιώσεις για ταχύτερη απονομή. Εξωδικαστική επίλυση των διαφορών. Κωδικοποίηση του δικαίου. Απεμπλοκή της εκτελεστικής εξουσίας από την επιλογή ηγεσίας της Δικαιοσύνης και κατοχύρωση του Αυτοδιοίκητου των δικαστηρίων.

--Συνολική στρατηγική για χτύπημα γραφειοκρατίας

--Συνολική στρατηγική για χτύπημα φοροδιαφυγής.
-- Συνολική στρατηγική για την Ενέργεια και τη διαχείριση Υδάτινων πόρων (ρυθμιστικό πλαίσιο, ρυθμιστικές αρχές και μακροχρόνιος προγραμματισμός)

β) Ανασυγκρότηση της δημόσιας διοίκησης

-Αναμόρφωση του τρόπου λειτουργίας Κυβέρνησης και υπουργείων: Κεντρικός διυπουργικός συντονισμός των καθημερινών οριζόντιων αποφάσεων. Ενίσχυση της επιτελικότητας, του συντονισμού και του ελέγχου της εφαρμογής δημοσίων πολιτικών.

-Ενίσχυση της αυτοτέλειας της δημόσιας διοίκησης από τις πολιτικές αλλαγές: Δραστική μείωση του αριθμού των γενικών διευθύνσεων και ορισμός γενικών διευθυντών με 5ετή θητεία και μισθό ίσο με του Γενικού γραμματέα.

-Περιορισμός της πολυνομίας και εξάλειψη της σύγκρουσης νομοθετημάτων. Πάταξη της διαφθοράς μέσω της ενίσχυσης πρακτικών διαφάνειας και νομοθέτησης νέου αυστηρότερου πειθαρχικού δίκαιου και κυρίως εφαρμογή του στην πράξη.

-Αντικειμενικές και διαφανείς διαδικασίες προαγωγής. Διαδικασίες εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης υπηρεσιών και προσωπικού. Θεσμοθέτηση της λογοδοσίας και της διαφάνειας. Σύνδεση του προϋπολογισμού που δίδεται σε κάθε δημόσια υπηρεσία με τους στόχους και την απόδοση.

-Οργανωτικός και τεχνολογικός εκσυγχρονισμός.

Δ2. Για Παράνομη μετανάστευση και Ασφάλεια:

1.Αναβάθμιση φύλαξης συνόρων.

2. Αναβάθμιση αρμοδιοτήτων-δικαιοδοσιών FRONTEX

3. Πρωτοβουλία σε Ευρώπη (και με πυρήνα τις χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου) για:

-- αλλαγή Συμφωνίας Δουβλίνου-ΙΙ

-- και κοινή πολιτική επαναπατρισμού.

4. Διασπορά των παράνομων μεταναστών σε κέντρα φιλοξενίας ως τον επαναπατρισμό τους.

5. Επιτάχυνση εξέτασης των αιτήσεων ασύλου.

6. Προσαρμογή του θεσμικού πλαισίου για απόδοση Ιθαγένειας σε συνδυασμό με τις σύγχρονες εξελίξεις και σε αντιστοίχηση με τα ισχύοντα σε ευρωπαϊκές χώρες με παρόμοια προβλήματα (Ευρωπαϊκός Νότος).

7. Επιλογή υψίστης κυβερνητικής προτεραιότητας η ασφάλεια του πολίτη. Με τις απαραίτητες προσαρμογές νομικού, επιχειρησιακού και σωφρονιστικού πλαισίου, ώστε να ελεγχθεί η εγκληματικότητα και να σταματήσει η ατιμωρησία. Βασική αρχή η προστασία των δικαιωμάτων των πολιτών, αλλά και η πεποίθηση ότι η ίδια η Ασφάλεια είναι κι αυτή ουσιώδες δικαίωμα των πολίτη και υποχρέωση της δημοκρατικής πολιτείας. Μόνο έτσι θα ελεγχθούν και τα κρούσματα αυτοδικίας.

Ε. Ζητήματα Εξωτερικής Πολιτικής

1. Συστηματική προετοιμασία για ανακήρυξη ΑΟΖ στα πλαίσια του Διεθνούς Δικαίου και της διεθνούς πρακτικής, ώστε να επισπευσθεί η εκμετάλλευση του ενεργειακού πλούτου.

2. Ενεργός προώθηση κοινής Ευρωπαϊκής Πολιτικής για όλα τα περιφερειακά ζητήματα του Ευρωπαϊκού Νότου.

3. Ενίσχυση όλων των παραδοσιακών συμμαχιών της Ελλάδας και αναζήτηση νέων περιφερειακών ερεισμάτων για την κατοχύρωση-προώθηση εθνικών συμφερόντων. Η ενεργός διπλωματία είναι απαραίτητη εν όψει και των εξελίξεων σε όλη την ευρύτερη περιοχή. Η Ελλάδα παραδοσιακά επιδιώκει σχέσεις καλής γειτονιάς με όλο τον περίγυρό της.

4. Αναβάθμιση του ρόλου της χώρας ως σταθεροποιητικού παράγοντα στην περιοχή της.

Τελική παρατήρηση: Πέρα από την συναίνεση που σημειώθηκε σε όλα τα παραπάνω, υπάρχουν και ζητήματα στα οποία δεν προχώρησε ακόμα ο διάλογος. Στα ζητήματα αυτά και σε άλλα που θα προκύψουν στο μέλλον, θα συνεχιστεί η προσπάθεια συνεννόησης, ώστε η συναινετική βάση της νέας διακυβέρνησης να ενισχύεται συνεχώς.

 STAR.GR


Διαβάστε κι αυτά, είναι σχετικά:
Σχετικοί Δικτυακοί Τόποι: 
 

Η σύνθεση της νέας κυβέρνησης 21.6.12 http://political-ethics-for-the-national-int.blogspot.gr/2012/06/21612.html Ανακοινώθηκε η σύνθεση της νέας κυβέρνησης. Αναλυτικά:



Προβάλλετε ή σχολιάστε την ανάρτηση
Σχόλιο που έχει ταυτότητα χρήστη δημοσιεύεται χωρίς λογοκρισία, αρκεί πάντα η κριτική αυτή να είναι κόσμια.


Ζητώ την κατανόηση σας!!!  Από τους ανώνυμους χρήστες, οι οποίοι ως συνήθως αβασάνιστα και χωρίς προσωπικό κόστος γίνονται αμετροεπείς υβριστές.